auto sie trzęsie i nie ma mocy
: wt kwie 26, 2011 21:16
Podobne wątki były ale być może moje objawy są jednoznaczne i ktoś z forumowiczów będzie w stanie zidentyfikować usterkę.
Opiszę historię od początku:
Golf IV, 1,6 benzyna, 16V, przebieg 70k km, instalacja gazowa założona 4 miesiące temu.
Jakiś czas temu załączony alarm rozładował akumulator.
Niedługo potem zaświeciła się kontrolka spalin - świeciła się ciągle.
Czasem stojąc na światłach czułem delikatne trzesięnie się samochodu. Potem ustało.
Poczytałem na ten temat i zignorowałem objawy i kontrolkę (dużo osób jeździ z kontrolką, kasuje odłączając zasilanie - u mnie to nie działa).
Raz zgasła, niebawem potem zapaliła się ponownie.
Jeździłem z nią przez około 3k km, spalanie w normie i moc była.
Wczoraj ruszając ze świateł poczułem nagły spadek mocy. Kontrolka zaczęła migać.
Samochód zaczął się trząść na wolnych obrotach (dużo mocniej niż poprzednio), ledwo się rozpędza i głośno pracuje.
Miał ktoś podobną sytuację albo ma pomysł za co się najpierw zabrać? Cewka? Przepustnica? Sonda Lambda?
Znacie dobrego mechanika w Warszawie, który za samo podłączenie do komputera nie skasuje mnie
stówkę bez identyfikowania przyczyny usterki??
Opiszę historię od początku:
Golf IV, 1,6 benzyna, 16V, przebieg 70k km, instalacja gazowa założona 4 miesiące temu.
Jakiś czas temu załączony alarm rozładował akumulator.
Niedługo potem zaświeciła się kontrolka spalin - świeciła się ciągle.
Czasem stojąc na światłach czułem delikatne trzesięnie się samochodu. Potem ustało.
Poczytałem na ten temat i zignorowałem objawy i kontrolkę (dużo osób jeździ z kontrolką, kasuje odłączając zasilanie - u mnie to nie działa).
Raz zgasła, niebawem potem zapaliła się ponownie.
Jeździłem z nią przez około 3k km, spalanie w normie i moc była.
Wczoraj ruszając ze świateł poczułem nagły spadek mocy. Kontrolka zaczęła migać.
Samochód zaczął się trząść na wolnych obrotach (dużo mocniej niż poprzednio), ledwo się rozpędza i głośno pracuje.
Miał ktoś podobną sytuację albo ma pomysł za co się najpierw zabrać? Cewka? Przepustnica? Sonda Lambda?
Znacie dobrego mechanika w Warszawie, który za samo podłączenie do komputera nie skasuje mnie
stówkę bez identyfikowania przyczyny usterki??