Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: piori » pn sie 22, 2011 13:32

Witam,
Do mojego mk4 z 2004 roku posiadam kluczyki z pilotami 2-przyciskowymi o numerze 1J0959753AG - 434MHz. Chciałbym wymienić pilot na taki z 3 przyciskami, reszta, czyli immo oraz grot zostają ze starego.
Według ETKI są dwa rodzaje pilotów na 434MHz z 3 przyciskami 1J0959753AH i zastępujący go od 2005r 1J0959753DA. Czy kupując pilot o takim numerze (używany na allegro) będę go mógł bez problemu zakodować do mojego modułu komfortu i czy trzeci przycisk (od klapy bagażnika) będzie działał?
Pozdrawiam.



szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » ndz gru 11, 2011 12:52

przyłączam się do pytania :jezor:

wiem że taka opcja jest możliwa, ale jak ja wykonać :chytry:



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: wojtek06061989 » sob lut 04, 2012 15:39

odgrzewam....
Czy coś więcej wiadomo w tym temacie??



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Pablo Corrado » sob lut 04, 2012 23:40

Nie będzie to na pewno działało.
Moduł komfortu z MK4 nie obsługuje otwierania klapy, poza tym trzyprzyciskowy pilot, produkowany od 2005 nie może byc zamiennikiem starszego modelu w MK4.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: wojtek06061989 » ndz lut 05, 2012 09:31

I wszystko jasne, czyli aby mieć 3 przyciski trzeba komfort od passata pod pasować :-) dzięki



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Pablo Corrado » ndz lut 05, 2012 12:35

Tylko czy sparawa warta zachodu? To zależy co chcesz osiągnać, bo samo pstryknięcie pilotem, nie otworzy klapy.
Ona musi być wypchnięta przez amortyzatory, ale z kolei w MK4 nie puści zamek klamki, bo jest mechaniczny. Chyba, że to kombi, tam jest elektromagnes.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » ndz lut 05, 2012 13:27

...
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2014 11:37 przez szczyku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: wojtek06061989 » ndz lut 05, 2012 13:58

Pablo Corrado pisze:Tylko czy sparawa warta zachodu? To zależy co chcesz osiągnać, bo samo pstryknięcie pilotem, nie otworzy klapy.
Ona musi być wypchnięta przez amortyzatory, ale z kolei w MK4 nie puści zamek klamki, bo jest mechaniczny. Chyba, że to kombi, tam jest elektromagnes.
myślałem o czymś takim
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Pablo Corrado » ndz lut 05, 2012 14:14

Na pewno więcej dłubania, niż zmiana pilota i modułu komfortu.
W klapie musi być dołożony siłownik, który mechanicznie zastąpi pociągnięcie klamki.

Przy takim modzie trzeba jeszcze przemyśleć dwie rzeczy : w zimie siłowniki nie zawsze są w stanie unieść klapę, a z kolei w lecie, jeśli sa mocne można oberwać klapą w zęby ;-)
szczyku pisze:A ja się nie zgodzę, ponieważ mam info że da się takie coś zrobić.Dostałem takie info ze strony http://www.diagi.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, także o tym można przeczytać w zakładce KLUCZE.
Ale tam nigdzie nie pisze, że to da się zrobić w MK4.
Zakładając, że porównujemy do Passata (B5) tam jest z tyłu zamek elektromagnetyczny, tak jak w MK4 kombi.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: wojtek06061989 » ndz lut 05, 2012 14:35

Pablo Corrado pisze:Na pewno więcej dłubania, niż zmiana pilota i modułu komfortu.
W klapie musi być dołożony siłownik, który mechanicznie zastąpi pociągnięcie klamki.
Zgadza się, ale to dla mnie czysta przyjemność :helm:
Pablo Corrado pisze:Przy takim modzie trzeba jeszcze przemyśleć dwie rzeczy : w zimie siłowniki nie zawsze są w stanie unieść klapę, a z kolei w lecie, jeśli sa mocne można oberwać klapą w zęby ;-)
trzeba brać poprawkę na porę roku podchodząc do auta z bagażami :bigok:



szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » ndz lut 05, 2012 14:54

Pablo Corrado, no nie jest napisane, dlatego napisałem: "Chodź nie jestem pewny czy dotyczy to golfa IV :crazy:" ale czekam na maila od gościa :grin:

wojtek06061989, ja bym dłubał przy każdej okazji, ale aktualnie nie posiadam warunków --->>> czyt. garaż :chytry: no i teraz pogoda nie dopisuje, a u mnie w kolejce:
podgrzewane spryski
tempomat
audio
podświetlone klamki wewnętrzne
czujniki ruchu wnętrza
najgorsze że wszystko posiadam, tylko dłubać i wkładać :grrr:

no i ostatnio zainteresowało mnie otwieranie tylnej klapy jak w golfinie V



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Diagi » ndz lut 05, 2012 15:36

Jest możliwość zastosowania tego w MK4 i moduł komfortu obsłuży to tylko wymagana jest modyfikacja jego. Problemem jest przeprogramowanie modułu komfortu, to zależy też od modułu jaki jest obecnie w aucie. Drugi problem którego jeszcze nie miałem okazji rozwiązać to rozłączenie otwierania osobno tylnej klapy od otwierania całego auta, żeby w przypadku otwierania auta normalnie, nie otwierała się klapa, ponieważ siłownik klapy podłącza się pod sygnał zwykły rozryglowania auta (w przypadku braku zamka w klapie bo tą opcje na razie rozpatruję). Można zrobić oczywiście zupełnie osobno ale to wtedy otwieranie tylko ze środka. Także w kwestii zabawy z modułem komfortu potrzeba trochę więcej czasu i chęci. Wszystko przez brak elektrozamka. W trzydrzwiowych autach mniejszy problem, u siebie zrobiłem to uruchamiając selektywne otwieranie (tylko drzwi kierowcy po jednym wciśnięciu, a po dwukrotnym całe auto i wtedy niestety klapa też) pozbywamy się centralnego zamka jakby ale za to problem znika z otwieraniem osobnym klapy przy normalnym pojedynczym wciśnięciu otwarciu auta. Z kolei zaletą tego jest przy braku zamka i klamki w tylnej klapie możliwość otwarcia klapy od środka z oryginalnego przycisku rozryglowania auta.



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: wojtek06061989 » ndz lut 05, 2012 16:07

szczyku pisze:no i ostatnio zainteresowało mnie otwieranie tylnej klapy jak w golfinie V
też chodziło mi to po głowie ale szkoda mi ciąć moją klapę :helm: ale jest to fajna opcja.
Diagi pisze:Jest możliwość zastosowania tego w MK4 i moduł komfortu obsłuży to tylko wymagana jest modyfikacja jego. Problemem jest przeprogramowanie modułu komfortu, to zależy też od modułu jaki jest obecnie w aucie.
a masz może jakieś dokładniejsze informacje??

to widzę że też chcesz osiągnąć efekt podobny do tego z filmików??



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: grg474 » ndz lut 05, 2012 18:03



Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości