
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Witam. problem tkwi w tym, że nie wiem dokładnie gdzie podłączyc instalacje do zasilania gniazda od przyczepki.. slyszalem opinie, że pod tylne lampy ale jak tam zajrzałem to nie zbyt mi tam pasuje sie wpinac gdyz nie wygląda to na to aby tam bylo miejsce na dodatkowe, opcjonalne przewody.. czy istnieje może jakies inne miejsce w które sie wpina czy musze koniecznie wykorzystac przewody tylnych lamp ?? pilnie prosze o pomoc i z góry dziękuje 


Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Twoje Caddy nie ma czasem instalacji na CAN Sprawdź bo to ważne jeżeli ma Can a pewnie ma to zapomni o zwykłej wiązce haka musi być z modułem orginał VW
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
w wiązce do instalacji jest moduł.. tylko, że pewien elektronik powiedział mi, że to jest moduł częstotliwości (tak jakby wzmacnia sygnał, żeby np w przyczepce była taka sama częstotliwośc "mrygania" kierunków jak w aucie ) .. hmm




Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Tak ale moduł masz z opcja can jeżeli nie to wątpię ze będzie to działać poprawnie na tym module podstawowym
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Coś ten "magik" ściemniał!kappi pisze:tylko, że pewien elektronik powiedział mi, że to jest moduł częstotliwości (tak jakby wzmacnia sygnał, żeby np w przyczepce była taka sama częstotliwośc "mrygania" kierunków jak w aucie )
Prosty, niczego nie psujący test: Pod żarówkę kierunkowskazu (prawego czy lewego, bez różnicy) podłącz kolejną żarówkę 12V/21W - jakby migacz przyczepki i włącz kierunkowskaz - NIE awaryjne! Gdy będzie działać a na zegarach nie wyskoczy żaden błąd - to jest to moduł do gniazda haka.
Jak nie jest to ten moduł, CAN powinien odłączyć żarówkę, jako nadmierny przepływ prądu.
Wówczas trzeba się rozejrzeć za kolejnym modułem, tym razem faktycznie "do haka"
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Zico63b, napisałeś "to jest to moduł do gniazda haka".. czyli do czego konkretnie ten moduł jest ?? idą do niego przewody i takie same z niego wychodzą, czyli od tylnich lamp sygnał(prąd) ma iść do modułu, a następnie z modułu do gniazda przyczepki czy jak ??

Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
Zico63b pisze: CAN powinien odłączyć żarówkę,
centralny zespół elektryki odłącza dany obwód w przypadku, kiedy jest za słabe obciążenie np. przepali nam się żarówka albo wkładamy ledówkę która bierze kilka albo kilkanaście razy mniej prądu, przy większym obciążeniu niekoniecznie wywala błąd spalonej żarówki na desce rozdzielczej, lecz pojawiają się inne błędy w pamięci sterownika.
Ja w tym roku montowałem hak do mojego Mk5 i powiem że jest trochę wywijania, byłem u kilku elektryków i żaden nie chciał się podjąć nie posiadając oryginalnego schematu - mówię o oryginalnym haku westfalia /oris/ z fabrycznym modułem 1K0 907 383 E /to ten na foto, moje zdjęcie/, znajomy elektryk z ASO VW dorobił mi wiązkę od modułu do centralnego zespołu elektryki gdzie trzeba wszystko podpiąć pod konkretne miejsca, ponadto ze skrętką CAN /są to dwa kabelki o tej samej długości/ trzeba się wpiąć pod istniejącą linię CAN tak aby sterownik haka był widziany przez gateway w którym to trzeba zmienić kodowanie. Jak wszystko jest prawidłowo zamontowane to o przepalonej żarówce w przyczepce również wskazuje kontrolka deski rezdzielczej
kappi oryginalny hak ma już gotową wiązkę z wtyczką którą wpinasz do modułu haka /to większe gniazdko na foto/ następnie musisz mieć wiązkę z CAN-em od haka do centralnego zespołu elektryki którą wpinasz w moduł w to mniejsze gniazdko jak na fotokappi pisze:Zico63b, napisałeś "to jest to moduł do gniazda haka".. czyli do czego konkretnie ten moduł jest ?? idą do niego przewody i takie same z niego wychodzą, czyli od tylnich lamp sygnał(prąd) ma iść do modułu, a następnie z modułu do gniazda przyczepki czy jak ??

- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
No, tak - to już rozwiązanie idealne.
Natomiast istniejące moduły "uniwersalne", jakkolwiek łatwiejsze do podłączenia - to nie oferują sygnalizacji awarii oświetlenia przyczepki, o czym wspomniał Kolega Doggie.
Natomiast istniejące moduły "uniwersalne", jakkolwiek łatwiejsze do podłączenia - to nie oferują sygnalizacji awarii oświetlenia przyczepki, o czym wspomniał Kolega Doggie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 11:25
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
witaj doggie
czy ty podłączyłeś tą instalację sam? chodzi u ciebie z tym modułem?ja mam instalacje od haka do mudułu. 2 wiązka idzie od małego gniazda modułu do wiązki kabli auta?
czy mam racje? tam chyba jest 8 kabelków.
tej wiązki nie mam i musze ją zrobic ale nie wiem jak.mogłbys pomoc w jakis sposób?
moj mail :scyzorian@wp.pl
dzieki
czy ty podłączyłeś tą instalację sam? chodzi u ciebie z tym modułem?ja mam instalacje od haka do mudułu. 2 wiązka idzie od małego gniazda modułu do wiązki kabli auta?
czy mam racje? tam chyba jest 8 kabelków.
tej wiązki nie mam i musze ją zrobic ale nie wiem jak.mogłbys pomoc w jakis sposób?
moj mail :scyzorian@wp.pl
dzieki
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
mechanicznie robiłem wszystko sam łącznie z prowadzeniem całej wiązki od modułu do bordnetza, natomiast jeśli chodzi o samo przyłączenie pod bordnetz i linię CAN robił mi kolega z ASO VW, który miał rozpiskę co i gdzie podłączyćscyzoryk82 pisze:
czy ty podłączyłeś tą instalację sam?
wszystko chodziło bez zarzutu, chodziło - bo Mk5 sprzedałemchodzi u ciebie z tym modułem?
do jakiej wiązki? Jeśli auto nie jest przygotowane fabrycznie pod hak to nie ma żadnej wiązki, trzeba są sklecić łącznie z wiązka CAN i poprowadzić od bagażnika z modułu haka do bordnetza, kwestia jeszcze o jakim aucie rozmawiamy, Czy jest 8 kabelków? - zależy, jak jest parktronik to chyba więcej, nie powiem ciod małego gniazda modułu do wiązki kabli auta?
czy mam racje? tam chyba jest 8 kabelków
sama wiązka to mały problem, kwestia kabli plus dwa kabelki do skrętki CAN, do tego z ASO do nabycia za klika złotych kostka/wtyczka do modułu haka, ściągasz plastiki progów plus kilka innych i ciągniesz ją pod bordnetz, najistotniejszą rzeczą to posiadanie schematu podłączenia pod bordatej wiązki nie mam i musze ją zrobic ale nie wiem jak.mogłbys pomoc w jakis sposób?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 11:25
Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
dzięki za odpowiedz
to moja pierwsza instalacja haka wiec sorry za glupie pytania ale co to bornetz?
mam vw touareg bez parktroników. od wiązki haka do modułu wchodzi 8 kabelków i od modułu też powinno chyba wychodzić 8 kabelków.
mam może dostep do schematu podłączenia ?
pozdrawiam
to moja pierwsza instalacja haka wiec sorry za glupie pytania ale co to bornetz?
mam vw touareg bez parktroników. od wiązki haka do modułu wchodzi 8 kabelków i od modułu też powinno chyba wychodzić 8 kabelków.
mam może dostep do schematu podłączenia ?
pozdrawiam
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Podłączenie instalacji haka VW CADDY 2004r.
ale od modułu do borda trzeba dołożyć wiązkę CAN czyli dwa dodatkowe kabelki, dodatkowo stały 12V+ do modułuscyzoryk82 pisze: od wiązki haka do modułu wchodzi 8 kabelków i od modułu też powinno chyba wychodzić 8 kabelków.
mam może dostep do schematu podłączenia ?
centralny zespół elektryczny sterujący całością instalacji w aucie, w golfach jest pod kierownicą, a u ciebie nie wiemco to bornetz?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości