1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rambo892
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 26, 2011 00:12

1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: rambo892 » sob lis 26, 2011 00:50

Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami silnika. Golfik na benzynie ma falujące obroty między 600-1300, natomiast po przełączeniu na gaz obroty rosną nieubłaganie ponad 3000obr/min. Silniczek krokowy został wymieniony - bez efektów.



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: 1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: ssarna1 » sob lis 26, 2011 10:53

Pod vaga go, sprawdz jak sonda lambda dziala i czy ci sie jakies wezyki od podcisnien nie urwaly

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

rambo892
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 26, 2011 00:12

1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: rambo892 » czw gru 01, 2011 13:32

W dniu dzisiejszym udało mi się podłączyć Gofra pod vaga, sonda jest sprawna ku mojej uciesze. Ale wyskoczyły dwa błędy: - czujnik położenia przepustnicy gazu; - czujnik położenia wałka rozrządu. :? Jeżeli chodzi o przepustnice to albo będzie walnięty sam czujnik albo kable, ale gdzie szukać czujnika położenia wałka rozrządu??



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: 1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: ssarna1 » czw gru 01, 2011 19:37

Szczeze to nie wiedzialem ze w tym silniku jest taki czujnik wiec z tym ci nie pomoge

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: Paweł Marek » pt gru 02, 2011 01:16

no bo niema tego drugiego czujnika. Czujnik położenia przepustnicy to TPS, jego trzeba było zmienić a nie nastawnik przepustnicy. rambo892, lepiej podaj konkretne numery błędów


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carmaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob paź 08, 2011 23:29

1.8 ABS + LPG = Falujące oraz rosnące obroty

Post autor: carmaro » pn sty 23, 2012 18:45

lewe powietrze na podkladce pod wtryskiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości