Strona 1 z 2
full FIS problem
: śr lut 29, 2012 01:08
autor: G4rcU
czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
teraz nie ma nic (moge nawet odpiac wszystkie klosze i nic) ....
tak samo z rezerwą - ostatnio pomykałem na autostradzie, muzyczka grała i nawet nie zobaczyłem / usłyszałem, ostrzeżenia o rezerwie
zapali się na chwilę i gaśnie (i jest dostępne tylko poprzez menu - car status)
i to tak normalnie jest w tych zegarach, że rezerwa się nie świeci cały czas ?
full FIS problem
: śr lut 29, 2012 17:07
autor: norek111
G4rcU pisze:08
czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
A w 1/2 fis miałeś coś takiego ?
full FIS problem
: śr lut 29, 2012 17:25
autor: Qto
G4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
ale pewnie dotyczyło tylko obwodu świateł hamowania...
...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4. Widziałem kilka Golfów z takim bajerem ale szafy były albo z Audi albo z Pastucha
full FIS problem
: śr lut 29, 2012 17:39
autor: G4rcU
no w 1/2 FIS bylo (owszem, dotyczylo to swiatel stopu), ale teraz nie dziala to w ogole, stad tez moje pytanie czy to normalne w pelnym FIS
full FIS problem
: śr lut 29, 2012 18:49
autor: grg474
G4rcU pisze:że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
a aktywowane?
Qto pisze:...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4.
da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie było
G4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
- odepnij na chwilę wtyczkę N108 od egr lub od czujnika stop i jedź to zobaczysz czy się nie zaświeci napis
full FIS problem
: czw mar 01, 2012 02:43
autor: G4rcU
grg474 pisze:a aktywowane?
hmmm no grzebałem w kodowaniu i nie widziałem tam tej opcji - jest tylko info o poziomie płynu spryskiwaczy, info o klockach, o pasach i dodatkowy wyświetlacz
grg474 pisze:da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie było
jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?
mam zegary VDO 1J5 920 846C

full FIS problem
: czw mar 01, 2012 03:09
autor: cinek2004
G4rcU pisze:jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?
to powinno Ci rozjasnic temat:
http://forum.vw-passat.pl/threads/38404 ... owki-w-3BG" onclick="window.open(this.href);return false;
full FIS problem
: czw mar 01, 2012 03:29
autor: G4rcU
no i git malina
pozostaje tylko pytanie co do komunikatów na pełnym fisie - to norma, że znikają? bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła (choć jak się nie da to też płakał nie będę

)
full FIS problem
: czw mar 01, 2012 09:49
autor: grg474
G4rcU pisze:bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła
no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolka
full FIS problem
: czw mar 01, 2012 10:04
autor: G4rcU
a ja mam tak, że jak mam rezerwę to mi "piknie" i pojawi się ładne żółte ostrzeżenie i za chwilę zniknie (i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status) i pojawia się tylko przy odpalaniu (też na chwilę).
Kodowanie mam ustawione na +19
Odp: Re: full FIS problem
: czw mar 01, 2012 10:21
autor: szczyku
G4rcU pisze:i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status)
a gdzie jest to menu...? jak tam wejsc?
full FIS problem
: czw mar 01, 2012 10:29
autor: G4rcU
przytrzymaj którąś ze "strzałek" na manetce od mfa wciśniętą przez kilka sekund

Odp: Re: full FIS problem
: czw mar 01, 2012 10:40
autor: szczyku
G4rcU pisze:przytrzymaj którąś ze "strzałek" na manetce od mfa wciśniętą przez kilka sekund

dzięki...

czlowiek posiada golfine od ponad pół roku, a ciągle się uczy

full FIS problem
: czw mar 01, 2012 21:22
autor: G4rcU
panowie, na forum passata pisze, że aby aktywować tę funkcję trzeba (po podłączeniu przekaźnika i kabli) zmienić kodowanie zegarów na +08
z tym, że wg mojego VCDS +08 to: "seatbelt warning active (NAR only)"
grg474 pisze:no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolka
sprawdziłem przed chwilą komunikaty o rezerwie i płynie spryskiwaczy
po przekręceniu zapłonu oba się pojawiły (najpierw rezerwa, później płyn) potem zniknęły i już nie było żadnych przypominajek
i o to mnie się tu rozchodzi czy to normalne w pełnym FIS, a jeśli nie to czy można to jakoś zmienić?