Strona 1 z 1
brak mocy przy 140km/h ciężkie ustawienie zapłonu
: śr mar 21, 2012 21:49
autor: tomaszornot
Mam problem z moim Golfem 3 1.8 CL 90KM V8, Gaz + Benzyna rocznik '93. Samochód strasznie dużo pali (13l benzyny) kłopoty zaczynają się na kole od wałka rozrządu gdy punkt OT jest ustawiony w punkcie, przy uruchomieniu silnika i sprawdzeniu lampą stroboskopową ucieka do przodu i do tyłu, nie zostaje w stałym punkcie OT. Autko podczas jazdy delikatnie przerywa, przy ostrym starcie robi się "mułowaty". Ledwo rozpędza się do 140km/h... nie ma nawet mowy żeby przekroczyć ta prędkość. Przy silniku wymieniłem: cały rozrząd, sondę lambda, świece, przewody wysokiego napięcia, kopułkę, palec, olej, filtry, głowica jest po planowaniu i ma nową uszczelkę. Ciśnienie na tłokach zmierzyłem i wyszło mi na pierwszym 12, na drugim 10, na trzecim 11 i na czwartym 11. Czy przyczyną może być aparat zapłonowy? Nie mam już pomysłu co innego, pomóżcie dobrzy użytkownicy VW

.
brak mocy przy 140km/h ciężkie ustawienie zapłonu
: śr mar 21, 2012 21:58
autor: Paweł Marek
Albo są niedostatki z wytwarzaniem sygnału dla iskry , z winy czujnika halla cewki kabli do tych rzeczy, albo rzadziej uszkodzony sterownik silnika. Sprawdź jeszcze stroboskopem czy po zwiększeniu obrotów znak wyraźnie się przesuwa, powinno być jakieś 38 stopni przy 3000/min, jeśli niema tego wyprzedzenia to prawdopodobnie sterownik silnika padł. Ale to jest rzadkie. Sam aparat musi być własciwie włożony na znaki opisy znajdziesz
brak mocy przy 140km/h ciężkie ustawienie zapłonu
: śr mar 21, 2012 22:31
autor: tomaszornot
właśnie przy 3000/min ucieka ten punkt i czy to może być od czujnika halla?
brak mocy przy 140km/h ciężkie ustawienie zapłonu
: czw mar 22, 2012 09:09
autor: Paweł Marek
ale co znaczy ucieka, ma się cofnąć o ok 25 stopni czyli ok 2 cm na kole pasowym. Sam czujnik się tak rzadko pusuje, działa albo nie. Sprawdziłeś zamontowanie aparatu?