Strona 1 z 1
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: czw maja 10, 2012 15:39
autor: netotron
Witam
Potrzebuje pomocy kolegów którzy to już robili.
Mianowicie, jak skutecznie i prosto, uniemożliwić uruchomienie silnika poprzez rozłączenie zapłonu, pompy, może wtrysków? itp.
Nie chodzi mi tu o takie zabezpieczenie dla "zawodowców" tylko utrudnienie życia amatorom krótkiej przejażdżki.
Jakiś prosty, a jednocześnie trudny do zdiagnozowania i obejścia na "szybko" sposób.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
pozdrawiam
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: czw maja 10, 2012 22:38
autor: LoLs
odepnij zasilanie sterownika silnika , rozrusznik , jest wiele opcji
ja preferuje coś takiego , zrób sobie układzik czasowy na pompie paliwa , delikwent odpala auto i jedzie w trasę po jakiś 5 - 10 sec auto mu gaśnie na drodze , to amator zwieje i auto zostawi bo nie będzie dłubał i pruł kabli na środku ulicy ( tylko ze ja bardziej robię rozbudowaną wersje nie tyle co utrudni ale i spowolni ucieczkę )
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: czw maja 10, 2012 22:57
autor: agrala
Najlepiej odciac zasilanie na modul zaplonu.
Odcinajac sam strownik silnika odpalisz auto na LPG bo zaplon nie idzie przez ECU.
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: pt maja 11, 2012 17:25
autor: LoLs
jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze
Re: Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: pt maja 11, 2012 21:26
autor: agrala
LoLs pisze:jak odepnie zasilanie na sterowniku to nie poda zasilania na cewkę to i na lpg nie zapali , iska rama z siebie się nie bierze
Mylisz sie i to grubo.
Mozna jezdzic tym autem bez ECU na LPG.
Zaplon jest odrebna czescia i ma swoje zasilanie.
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: pt maja 11, 2012 22:26
autor: netotron
Widzę że w grę wchodzi tylko odłączenie pompy.
Przemyślę to jeszcze.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Temat zamknięty.
Wyłączenie zapłonu blokada MK2 1,3NZ
: sob maja 12, 2012 08:51
autor: agrala
Odcinajac zasilanie modul zaplonu pozbawiasz auto iskry i sterowania wtryskami.