[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Post autor: klintonMK2 » czw cze 07, 2012 14:59

Witam, tak jak w temacie. nie wiem gdzie już szukać przyczyny.. na wtyczce 3 pinowej do cewki nie ma sygnału z komputera (kabel zielono czerwony), masa i plus po zapłonie na tej wtyczce są. instalacja przerobiona z mk2 starego typu na nowy typ, skrzynka z mk3, wiązka silnika cała kompletna z mk3. w skrzynce wsadzone wszystkie potrzebne przekaźniki w tym 30 (sprawny, sprawdzany) i 167 (też sprawdzany, sprawny), wszystkie bezpieczniki całe itp. prąd do ECU dochodzi, sprawdzone (kable czarno biały i czarno żółty, przekaźnik po zapłonie cyka i podaje plus na te 2 kable, sprawdzone we wtyczce do ECU). kolejna informacja: po zapłonie nie pojawia się plus na wtyczce pompy paliwa. sterownik ten posiada immobiliser. kupiłem puszkę immo wraz z pętlą i kluczykiem pochodzącą z tego samego auta co moje ECU i wiązka. immo podłączone tak: brązowy - masa do budy, czarny - do wtyczki E (plus po stacyjce i przy rozruchu) i biało-szary do 1 pinowej wtyczki na ten kabel, wychodzącej z wiązki silnika (przewód biegnie do ECU). przy próbach znalezienia sygnału do cewki, kluczyk był ciągle przylepiony taśmą do pętli.

czy to wina immo? czy ECU? czy coś ja sknociłem w podłączeniu czegoś? wiązka silnikowa jest fabryczna, nic tam nie było cięte ani nic. czy to może mieć związek z czujnikiem położenia wału? albo z hallem w aparacie zapłonowym? albo z niepodłączoną lambdą? zadaję sto pytań, bo już mi ręce opadają powoli, próbuję wszystkiego a sygnału do cewki jak nie było tak nie ma..



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Post autor: jeryk10 » czw cze 07, 2012 20:13

cewka zapłonowa nie dostaje napięcia z ECU tylko dostaje plus po zapłonie z instalacji skrzynki bezpiecznikowej jeżeli chodzi o sygnał na pompę to sprawdź miernikiem czy na przewodzie żółto niebieskim wychodzi masa pin ecu 31 oczywiście po przekręceniu stacyjki



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Post autor: klintonMK2 » czw cze 07, 2012 20:16

dzięki kolego za odpowiedź ale jesteś pewien co do cewki? to jest sterownik siemens simos i z tego co słyszałem ma wbudowany w sobie moduł zapłonu czy jakoś tak i to z ecu idzie sygnał do cewki kablem zielono czerwonym



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Post autor: jeryk10 » czw cze 07, 2012 20:35

do cewki idzie tylko sygnał masowy z komputera sprawdź czy masz na aparacie zapłonowym w kostce plus po zapłonie



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa

Post autor: klintonMK2 » czw cze 07, 2012 23:49

jutro posprawdzam wszystko co napisałeś, dzięki, plusik poszedł. w razie czego odezwę się może na pw, bo widzę, że jesteś w temacie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości