[mk2] swap AGG, brak sygnału z ECU do cewki i pompy paliwa
: czw cze 07, 2012 14:59
Witam, tak jak w temacie. nie wiem gdzie już szukać przyczyny.. na wtyczce 3 pinowej do cewki nie ma sygnału z komputera (kabel zielono czerwony), masa i plus po zapłonie na tej wtyczce są. instalacja przerobiona z mk2 starego typu na nowy typ, skrzynka z mk3, wiązka silnika cała kompletna z mk3. w skrzynce wsadzone wszystkie potrzebne przekaźniki w tym 30 (sprawny, sprawdzany) i 167 (też sprawdzany, sprawny), wszystkie bezpieczniki całe itp. prąd do ECU dochodzi, sprawdzone (kable czarno biały i czarno żółty, przekaźnik po zapłonie cyka i podaje plus na te 2 kable, sprawdzone we wtyczce do ECU). kolejna informacja: po zapłonie nie pojawia się plus na wtyczce pompy paliwa. sterownik ten posiada immobiliser. kupiłem puszkę immo wraz z pętlą i kluczykiem pochodzącą z tego samego auta co moje ECU i wiązka. immo podłączone tak: brązowy - masa do budy, czarny - do wtyczki E (plus po stacyjce i przy rozruchu) i biało-szary do 1 pinowej wtyczki na ten kabel, wychodzącej z wiązki silnika (przewód biegnie do ECU). przy próbach znalezienia sygnału do cewki, kluczyk był ciągle przylepiony taśmą do pętli.
czy to wina immo? czy ECU? czy coś ja sknociłem w podłączeniu czegoś? wiązka silnikowa jest fabryczna, nic tam nie było cięte ani nic. czy to może mieć związek z czujnikiem położenia wału? albo z hallem w aparacie zapłonowym? albo z niepodłączoną lambdą? zadaję sto pytań, bo już mi ręce opadają powoli, próbuję wszystkiego a sygnału do cewki jak nie było tak nie ma..
czy to wina immo? czy ECU? czy coś ja sknociłem w podłączeniu czegoś? wiązka silnikowa jest fabryczna, nic tam nie było cięte ani nic. czy to może mieć związek z czujnikiem położenia wału? albo z hallem w aparacie zapłonowym? albo z niepodłączoną lambdą? zadaję sto pytań, bo już mi ręce opadają powoli, próbuję wszystkiego a sygnału do cewki jak nie było tak nie ma..