Strona 1 z 1
1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: śr sie 29, 2012 01:02
autor: klintonMK2
witam. tak jak w temacie. auto miało gaz i nie chodziło na benzynie, były padnięte obie pompy paliwa. pompy zostały wymienione obie, na sprawne używane. i teraz po włączeniu zapłonu pompy ciągle pracują (nie wyłączają się po 5 sekundach). auto odpala i chodzi normalnie. gdzie szukać przyczyny, a raczej od razu które kable przy ECU sprawdzać? bo rozumiem, że pompa jest sterowana z ECU i skoro działa w ogóle, to przekaźnik można wykluczyć...
1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: śr sie 29, 2012 08:13
autor: grandi
podmien przekaznik
1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: śr sie 29, 2012 09:45
autor: jeryk10
ECU pin 3 przewód kolor czerwono żółty sterowanie na przekaźnik pompy paliwa Najprościej odepnij kostkę na podszybiu tą 5 przewodową i zobacz czy dalej pompy będą pracować jak nie to coś ze sterownikiem silnika jest
1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: pt sie 31, 2012 12:00
autor: Paweł Marek
może być też zrobione przez poprzedniego właściela albo gazownika osobne zasilanie na pomy, tak wykonane żeby nie działał gdy auto jedzie na LPG ale nie "puszczone" bezpośrednio na pompy jak powinno być tylko na kabel z ECU do przekaźnika
Re: 1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: sob wrz 01, 2012 10:28
autor: klintonMK2
Paweł Marek pisze:może być też zrobione przez poprzedniego właściela albo gazownika osobne zasilanie na pomy, tak wykonane żeby nie działał gdy auto jedzie na LPG ale nie "puszczone" bezpośrednio na pompy jak powinno być tylko na kabel z ECU do przekaźnika
też myślałem, że są porobione jakieś takie dziwne kombinacje. no trudno, na razie pracują ciągle obie.. autko w ogóle nie miało napięcia na pompach. pół godziny grzebania w instalacji i znalazłem łącznie 3(!) przełączniki odcinające prąd na pompę. wszystkie wyrzuciłem i polutowałem tak jak fabryka nakazała i pompy zaczęły pracować. jest to na bank wina instalacji, a nie ECU, bo odpinałem 5-pinową wtyczkę, tak jak kolega wyżej radził i pompy dalej pracowały. przeglądałem okablowanie za skrzynką bezpieczników i żadnych "wpinek" gazowników nie znalazłem. na podszybiu też nie widać ingerencji w czerwono żółty kabel... przekaźnik też podmieniany na mój ze sprawnego auta i to samo.
1.8 PF po zapłonie ciągle pracują obie pompy paliwa
: sob wrz 01, 2012 21:16
autor: Paweł Marek
po prosty pompy muszą dostawać plus zawsze po włączeniu zapłonu: czyli prawdopodobnie zasilanie leci na pompę bezpośrednio z kabli czarnych po zapłonie. Dotknij palcem przekaźnika pompy i włącz zapłon to wyczujesz czy cyknie i za sekundę "odcyknie" będzie wiadomo czy sam przekaźnik jest sterowany z ECU jak w oryginale czy posunęli się do tego że na jego kabel sterujący z ECU założyli te kombinacje