Strona 1 z 1

Problem z kierunkami

: pt lis 02, 2012 20:07
autor: Kamil781
Siemaka mam taki problem zakupiłem do swojego golfika centralke i nie wiem jak mam podłączyć kierunkowskazy żeby mrygały z lewej i prawej strony ponieważ z modułu wychodzi tylko 1 kabel do kierónków i nie mam pojęcia jak podąączyć go bo prubowałem podpiąć go do kabli z lewej i prawej strony kierunków ale wtedy gdzy włanczam kierunkowskaz palą mi sie awaryjne prosze o jakiś pomyśł jak to można podłączyć
Centralka to carprotect komfort bx 40
Obrazek

a do tego mam taki schemat
http://www.google.pl/imgres?hl=pl&sa=X& ... ,s:0,i:123" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z kierunkami

: pt lis 02, 2012 20:20
autor: Zico63b
No, właśnie takie są instrukcje, rodem z Chin...
Musi Kolega kupić dwie diody PROSTOWNICZE, na dowolne napięcie (bo i tak będzie większe niż 12V w aucie), ale koniecznie na 4 lub 5A każda. Podłącza Kolega jak na rysunku, fragment w czerwonej ramce - zwracając uwagę na polaryzację (czyli obrazek strzałki z kreską na obudowie diody):
Obrazek

Problem z kierunkami

: pt lis 02, 2012 23:36
autor: Kamil781
ahaa to te diody podpinam do tego kabla co wychodzi ze sterwonika a potem z jednej diody podpinam lewy kierunek a do drugiej prawy tak?
i coś takiego ma być ? http://allegro.pl/dioda-prostownicza-6a ... 84198.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i w jakim sklepie ja to dostane ?

Problem z kierunkami

: pt lis 02, 2012 23:56
autor: Zico63b
Idealnie -TAK.
Bardzo dobra - parametry aż nadto wystarczają.
Nie wiem z jakiego rejonu Kolega jest, lecz można to dostać w każdym większym mieście, w każdym sklepie elektronicznym (rezystory, diody, transformatory i inne tego typu "radiowe" części).

Problem z kierunkami

: sob lis 03, 2012 00:00
autor: Kamil781
ahaa ok to wielkie dzięki ;D
a i jak bym chciał jeszcze podłączyć klape pod to to musze podłączyć kabel ze sterownika do minusa czy do plusa ? bo w schemacie jest pokazane że niby minus

Problem z kierunkami

: sob lis 03, 2012 02:04
autor: Zico63b
No, ale klapa też ma siłownik pneumatyczny. Musi więc Kolega go chyba wymontować i zainstalować elektryczny. A czy minusa Kolega poda czy plusa to jż zależy od użytego siłownika.
Większość układów opiera się jednak na tym, że ze sterownika wychodzi minus a więc siłownik stale pod napięciem a centralka łączy go do masy (poprzez swój przewód masy).
Są z resztą porady na necie o tym, a ja klapy nie przerabiałem.