Strona 1 z 1

Błąd ABS i dziwne zachowanie elektryki

: czw lis 15, 2012 22:03
autor: vin42
Witam! Szukałem podobnego problemu do mojego ale nigdzie nie znalazłem.
W dniu dzisiejszym pojawił mi się pewien problem, otóż wsiadłem rano do samochodu, zapaliłem silnik i światła - wszystko było OK. Ruszyłem i zapaliła się czerwona lampka od błędu układu hamulcowego + 3 razy sygnał dźwiękowy oraz lampka ABS-u (był przymrozek -2 stopnie). Jednocześnie zaczęło mi bardzo szybko (niczym stroboskop) gasnąć i zapalać się całe podświetlenie deski rozdzielczej wraz z podświetleniem pokręteł ogrzewania, sterowanie szyb na drzwiach itd. Kolejna dziwna rzecz stała się po przejechaniu kilometra. Wyłączyłem podgrzewanie tylnej szyby - radio przestało działać. Włączyłem - radio było ok. Do tego podświetlenie deski się ustabilizowało w pewnym sensie gdyż: zapalało się po wciśnięciu hamulca, a gasło po naciśnięciu pedału gazu. Przychamowałem w każdym razie parę razy bardzo mocno i ABS nie zadziałał. I tak ta lampka ABSu i cyrk z podświetleniem deski trwa do teraz a uruchamiałem auto już parę razy. Jakieś zwarcie? W sobotę jadę podłączyć go pod komputer. Czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Z góry dziękuję za pomoc.

Błąd ABS i dziwne zachowanie elektryki

: czw lis 15, 2012 22:59
autor: Qto
Brak masy, tylko pytanie gdzie...obadaj punkt masowy pod kierownicą (widoczny po zdjęciu plastików nad nogami kierowcy, kolejny jest pomiędzy licznikiem a środkową kratką nawiewu. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2378723#p2378723" onclick="window.open(this.href);return false; - obydwa są widoczne na fotce, drugi za zieloną kostką licznika, na górze zdjęcia. Kolejne najbliższe punkty masowe to początek progu kierowcy i pasażera - zdejmując plastiki na początku progu (te co wchodzą na słupki) to zobaczysz ten punkty masowe... jednak raczej na dwóch pierwszych bym się skupił - sprawdź czy śruba dobrze jest dokręcona, czy kable są tam całe...

Błąd ABS i dziwne zachowanie elektryki

: czw lis 22, 2012 11:58
autor: vin42
Podnoszę do góry bo może komuś kiedyś się przyda. Przyczyną usterki był padnięty regulator napięcia. Po wymianie regulatora i skasowaniu błędów VAGiem od soboty wszystko jest OK.