Strona 1 z 1
swap z gtd na 1.8 benz mono 75 ps/ 2.0 115ps
: pt lis 23, 2012 22:58
autor: KurierOPL
witam, pytanie czysto orientacyjne ,nie moge znalesc podobnego tematu wiec wrzucam nowy ( szukajka malo precycyjna ) , zamierzam przerzucic mojego gtd 1.9 75 ps na 1.8 moniaka z passata b3 75 ps , mechanicznie nie bede mial problemow , tylko chodzi o elektryke , jak polaczyc benzyniaka z dieslem , wiem ze moja jest "uboga" , tamta teoretycznie rowniez , jedynie zaplon , halla i wtrysk , tylko co z z wiazki benzyniaka musze podlaczyc do mojej wiazki . jezeli zle sie wyrazilem prosze o sprostowanie , z gory dzieki za pomoc

wchodzi rowniez w gre 2.0 115 km , moge je bez problemu uruchomic na samym lpg , ale chodzi o to zeby dzialal prawidlowo na benzynie , ktory latwiej podlaczyc od strony elektryki ? moze jakies schematy ?
swap z gtd na 1.8 benz mono 75 ps/ 2.0 115ps
: sob lis 24, 2012 00:14
autor: Paweł Marek
KurierOPL, ale to jest bardzo ogólne pytanie. Używaj szukajki goglowskiej z dołu strony, wszystko znajdziesz, schematy i opisy. Ale nie bardzo ci nawet schematy potrzebne. Nie kombinuj co wziąć z obecnej wiązki tylko zdobądź wiązkę silnikową do tego silnika co będziesz zakładał, jej wtyczki będą pasować do skrzynki bezpieczników bo same skrzynki są takie same, ew zależnie od tego co będziesz zakładał potrzeba będzie z jednego lub dwóch odpowiednich przekaźników. Skoro z mechaniką nie będziesz miał problemu to w sumie mając wiązkę i potrzebny do danego silnika osprzęt nie będzie żadnych kłopotów, dochodzi ci robota z pompą do baku i jej zasilaniem i z montażem układu filtra węglowego pod maską ( tam gdzie masz filtr ropy teraz mniej więcej.
swap z gtd na 1.8 benz mono 75 ps/ 2.0 115ps
: sob lis 24, 2012 10:06
autor: KurierOPL
wszystko rozumiem , tylko wlasnie potrzebowal bym np schemat skrzynki bezpiecznikow z 1.9 td , 1.8 mono i 2.0 . a co do filtra weglowego , to nie dalo sie go jakos obejsc ?
swap z gtd na 1.8 benz mono 75 ps/ 2.0 115ps
: sob lis 24, 2012 12:13
autor: Paweł Marek
KurierOPL, ale wewnętrzny schemat skrzynki jest ten sam dla wszystkich mk3 i nie tylko, a wtyczki które będziesz miał od wiązki silnikowej będa pasować tylko w jedno miejsce skrzynki. Szczegółowe opisy wyjść wtyczek z tyłu skrzynki znajdziesz łatwo, ale tam różnice zależne od typu silnika są naprawdę niewielkie i nie musisz się tym martwić na przód. Filtra węglowego niby mógłbyś nie montować, ale w benzynie działa to schematycznie tak, że przewód odpowietrzający bak jest doprowadzony do tego filtra, a filtr jest z drugiej strony otwarty, żeby wypływ nadmiary oparów paliwa z balu był otwarty i nie robiło się nadciśnienie. Więc bez filtra będziesz miał smród benzyny koło auta - trochę nie wypada po prostu tego pominąć