1 masa 3 plus sa numerki.
Jak ogarnąć? Aleś ty oszczędny

W prosty sposób, np. montujesz układ od 1.6 lub 1.8 na gaźniku z mk2, czyli aparat zapłonowy z siłownikiem podciśnieniowym regulujacym kąt wyprzedzenia zapłonu, cewkę i moduł wzmocnienia od mk2. Taniej się nieda, bez regulacji kąta będzie pod obciążeniem słaby jak G. Podejrzewam natomiast że modułocewkę od aam podepniesz pod halla bez kłopotu i zagrożenia dla tych elementów, ale pewien nie jestem nie robiłem tego. Siłownik podepniesz byle gdzie poniżej przepsustnicy do wtrysku, ostatecznie nawet do weza serwa. Tylko nie bardzo cie rozumiem bo sterownik silnika pewnie za stówkę kupisz, a wiązki pewnie masz skoro wziąłes silnik na swap.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.