Strona 1 z 1

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: wt gru 11, 2012 20:39
autor: KurierOPL
Głupie pytanie ale na chlopski rozum , potrzebuje odpowiedz tak lub nie :jezor: schemat łopatologiczny ( nie pamietalem tylko jak jest po zewnetrznych ktory + a ktory - , ale nie o to chodzi , chodzi o to czy dobrze polaczone ) wrzucam 1.8 AAM na miejsce AAZ i potrzebuje podlaczyc tylko i wylacznie zaplon , bo narazie bedzie latal tylko na lpg , na wiosne wpadnie ori wiazka . a drugie to jaki pobor pradu ma cewka zaplonowa ? jaki bezpiecznik na to dac ? z gory dzieki :kufel:

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: wt gru 11, 2012 20:56
autor: stonefree
Mała uwaga. W AAM hall jest podpięty do ECU, a z ECU idą impulsy do cewkomodułu. Jeżeli nawet uda ci się podpiąć halla do cewkomodułu i żaden z tych elementów się nie uszkodzi, to nie będziesz mieć regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli latać to za specjalnie pewnie nie będzie. W cewkomodule 3- +. 2- impulsy, 1- masa. W hallu tak samo. W ori schemacie nie widze bezpiecznika wogóle, ale może jest zły. + jest po kluczyku.

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: wt gru 11, 2012 21:28
autor: KurierOPL
nabazgralem cos takiego a zapomnialem wrzucic :bigok:
Obrazek

a jaka jest opcja zeby ogarnac zaplon bez kompa ?

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: wt gru 11, 2012 23:17
autor: KurierOPL
a jaka jest opcja zeby ogarnac zaplon bez kompa ?

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: czw gru 13, 2012 21:22
autor: Paweł Marek
1 masa 3 plus sa numerki.
Jak ogarnąć? Aleś ty oszczędny :) W prosty sposób, np. montujesz układ od 1.6 lub 1.8 na gaźniku z mk2, czyli aparat zapłonowy z siłownikiem podciśnieniowym regulujacym kąt wyprzedzenia zapłonu, cewkę i moduł wzmocnienia od mk2. Taniej się nieda, bez regulacji kąta będzie pod obciążeniem słaby jak G. Podejrzewam natomiast że modułocewkę od aam podepniesz pod halla bez kłopotu i zagrożenia dla tych elementów, ale pewien nie jestem nie robiłem tego. Siłownik podepniesz byle gdzie poniżej przepsustnicy do wtrysku, ostatecznie nawet do weza serwa. Tylko nie bardzo cie rozumiem bo sterownik silnika pewnie za stówkę kupisz, a wiązki pewnie masz skoro wziąłes silnik na swap.

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: czw gru 13, 2012 23:46
autor: KurierOPL
wlasnie szukam wiazki i kompa , a teraz chce go puscic na samym gazie " na krotko" , bo do konca tygodnia musi byc gotowy , a potem bede robil tak jak ma byc :pub:

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: pt gru 14, 2012 19:48
autor: KurierOPL
jestem na etapie ogarnietej wiazki wg "schematu" :helm: narazie na plaku kicha prycha , jutro moze zdarze zalozyc reszte bo jeszcze nie ma wydechow i lpg :okej:

podlaczylem , na krotko , odpalil chodzix ok 5 minut, na wolnych obrotach mial duze wypadanie zaplonu , wkrecal sie normalnie/prawidlowo na obroty , po 5 minutach cewka poszla sie je**c :okej:

połączenie cewki z modułem i aparatem zapłonowym z halla

: sob gru 22, 2012 14:48
autor: KurierOPL
sprawe zalatwil modul zaplonowy i cewka z mk2 , czyli tak jak kolega pisal tez wczesniej , dzieki za pomoc :grin: