Mało informacji o tym jest bo dość to drogie z jeden temat był o tym kiedyś. Układ po prostu cyklicznie włącza i wyłącza klimatyzację, czyli musi jakoś negatywnie wpłynąć na trwałość sprzęgła sprężarki ale praktycznie na ile negatywnie - nie mam pojęcia. Ponoć Check temp III jest poprawiony w stosunku do starszego Check Temp II , czyli teraz klima jest wyłączana/włączana z pewną zwłoką, czyli rzadziej i sprzęgła tak to nie wykańcza.
Prawa część schematu to przykładowy schemat manualnej klimatyzacji samochodowej, tam cię interesuje tylko to że kabel od włącznika klimy zasilający ją tniesz i końce wpinasz w NC i C.
Cały schemat podłączenia masz po lewej, mógłbyś sobie przetłumaczyć a angielskiego googlami. Na dole po lewej jest opcjonalny czujnik wilgotności - zapewne go nie masz więc pomijasz.
Lecąc po kolei od góry po lewej masz czujniki temperatury zewnętrznej i wewnętrznej -dodane do urządzenia
potem plus z pozycyjnych,
plus po zapłonie
i masa
Po prawej u góry masz plus stały, prostokąt symbolizuje włącznik klimy w aucie - w sumie tyle
Podłączaj to przecież kilka kabelków i pisz jak działa
Pozostaje konfiguracja tego tu jest w paru językach
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... _fr_es.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; wklepuj w tłumacza google to sa proste zwroty
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.