[RP] Brak sterowania wtryskiem po swapie
: czw lut 21, 2013 00:06
Witam!
Ostatnio robilismy SWAPa z 1,6 PN na 1,8 RP. Nie wiem czy czegos nie ogarniamy, ale nie ma sterowania wtryskiem. Z tego co czytalem to wtrysk (i pompa) sa sterowane masa jakos. Pompe puscilem na krotko przez przekaznik. Sygnal wzialem + po zaplonie z jakiegos przekaznika. Dodam, ze przekaznik ten od pompy paliwa (chyba), czyli ten ktory jest w wiazce silnikowej od strony skrzynki bezpiecznikow (nr1 w moim przypadku) nie "cpyka". Pompa paliwo podaje po przekreceniu zaplonu, iskra jest, ale wtrysk nie daje paliwa. Silnik 100% sprawny, bo odpalal "na krotko" po podaniu + i - na wtrysk, ale go zalewalo co jest oczywiste
Mam luzny kabelek pod maska, ktory wychodzi z wiazki "od swiatel". Jest w okolicach podszybia, ma kolor czarny i jak podam na niego mase to wlacza sie wentylator chlodnicy
Przekladalem wiazke, ECU, czujniki, przekazniki, wtrysk, przepustnice z drugiego sprawnego RPi nadal to samo. Gdzie popelnilem blad? Czy ktos moglby mi jakos wytlumaczyc jak ogarnac ten wtrysk i sterowanie pompy paliwa prawidlowe (tj. po zaplonie kilka sek. i przy kreceniu rozrusznikiem pracuje). Bardzo bylbym wdzieczny. Pozdrawiam.
P.S. Pompa paliwa jest jedna z mk3 (lacznie ze zbiornikiem).
Ostatnio robilismy SWAPa z 1,6 PN na 1,8 RP. Nie wiem czy czegos nie ogarniamy, ale nie ma sterowania wtryskiem. Z tego co czytalem to wtrysk (i pompa) sa sterowane masa jakos. Pompe puscilem na krotko przez przekaznik. Sygnal wzialem + po zaplonie z jakiegos przekaznika. Dodam, ze przekaznik ten od pompy paliwa (chyba), czyli ten ktory jest w wiazce silnikowej od strony skrzynki bezpiecznikow (nr1 w moim przypadku) nie "cpyka". Pompa paliwo podaje po przekreceniu zaplonu, iskra jest, ale wtrysk nie daje paliwa. Silnik 100% sprawny, bo odpalal "na krotko" po podaniu + i - na wtrysk, ale go zalewalo co jest oczywiste


P.S. Pompa paliwa jest jedna z mk3 (lacznie ze zbiornikiem).