Strona 1 z 1

Zegary SE

: sob maja 18, 2013 19:42
autor: Mr Coffee
Witam. Temat był poruszany nie jeden raz. Przeglądnąłem niemalże wszystko co z nim związane jednak nie znalazłem dla siebie odpowiedzi.
Mianowicie posiadam Golfa 4 1.8T z zegarami:
- immo2
- 130km/h na środku
- 3 kontrolki w rzędzie
- 1/2fis
- kontrolka immobilajzera na obrotomierzu

Kupiłem zegary SE VDO
- immo 3
- 100km/h na środku
- 4 kontrolki w rzędzie
- brak fis
- kontrolka imobilajzera na prędkościomierzu
- Nr 1J5 920 806.

I tu moje pytanie czy jest możliwość złączenia tego wszystkiego tak abym miał tarcze z SE i 1/2fis?
Ps. Co do tych immo to nie jestem w 100% pewny czy stare są immo 2 a nowe immo 3

Zegary SE

: sob maja 18, 2013 21:37
autor: arek607
Nie jestem w 100% pewny ale:
Mr Coffee pisze:Ps. Co do tych immo to nie jestem w 100% pewny czy stare są immo 2 a nowe immo 3
- jeśli są 3 kontrolki w rzędzie to immo2, jeżeli 4 w rzędzie to immo3
Mr Coffee pisze:czy jest możliwość złączenia tego wszystkiego tak abym miał tarcze z SE i 1/2fis?
Jest możliwość. Musisz tylko kupić licznik SE z 1/2 fis. Jak się mogą tarcze nadać z SE jak masz inny układ kontrolek między zegarami i na prędkościomierzu/obrotomierzu...

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 09:00
autor: Mr Coffee
Czy w anglikach były zegary 1/2fis z immo3? Wtedy było by chyba najprościej i najtaniej przełożyć moje tarcze do angola.

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 09:32
autor: arek607
Były. Ale to że jest immo3 to Ci nic nie mówi bo liczniki z immo3 mogą mieć różne układy kontrolek. Musisz zobaczyć dokładnie jaki masz układ i ewentualnie szukać licznika immo3 z takim samym układem.

A tak nawiasem to po co kupowałeś licznik SE bez fis jak chcesz mieć 1/2 fis? Tylko dla tarcz?

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 09:39
autor: Mr Coffee
Tak ponieważ ciężko jest dostać SE do benzyny europejskie. Myślałem, że przełożę tarcze do mojego starego licznika i skoryguję km a tu niemiła niespodzianka.
Da się jakoś rozpoznać jaki jest układ kontrolek jeśli licznik jest nie włączony?

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 09:47
autor: iigAlisArr
arek607 Jesteś pewien, że liczniki immo3 mają różne układy kontrolek ?

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 13:29
autor: arek607
iigAlisArr, zwracam honor. Z tego co widzę to immo3 ma jeden układ kontrolek a immo2 ma z 10.

Mr Coffee, sorki za wprowadzenie w błąd. możesz kupić licznik immo3 zmienić wsad na odpowiedni i powinno hulać.

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 15:57
autor: Mr Coffee
Są immo 2 z takim układem kontrolek jak immo 3?

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 16:00
autor: Qto
nie

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 16:06
autor: arek607
nie bo immo2 ma 2 rzędy po 3 kontrolki a immo3 2 rzędy po 4 kontrolki (między zegarami)

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 18:01
autor: Mr Coffee
Po nr da się jakoś odróżnić immo 3 i immo3? Będe szukał od anglika immo 3 z 1/2fis

Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 18:12
autor: Qto
Mr Coffee pisze:Po nr da się jakoś odróżnić immo 3 i immo3?
chyba immo3 i immo2...
Mr Coffee pisze:Temat był poruszany nie jeden raz. Przeglądnąłem niemalże wszystko co z nim związane
słabo przeglądałeś, bo numery były opisywane. Pamiętaj tylko że nr z liczników od Passata nie pokrywają się z tym od Golfa

Re: Zegary SE

: ndz maja 19, 2013 19:02
autor: arek607
XV2 pisze: Pierwsze 3 cyfry oznaczają model:
1J0 xxx xxx = Normalny prędkościomierz
1J5 xxx xxx = prędkościomierz z chromowanymi pierścieniami (tylko w połączeniu z CAN)

Środkowe trzy znaki są do kontroli:
xxx xxx = 919 bez CAN-Bus (do roku modelowego 2000)
xxx XXX = 920 z CAN-Bus (od roku modelowego 2000)

Trzy ostatnie cyfry oznaczają cechy:
xxx xxx 8xx = wyświetlacz w km / h
xxx xxx 9xx = wyświetlacz w MPH
Dodatkowo jeżeli na ostatnim miejscu jest cyfra 6 (lub większa) to immo3, jeśli 5 to immo2