Po wymianie cewki problemy
: sob cze 01, 2013 10:52
Witam, otoz historia cewki krotka, pewnego cudownego dnia jadac do pracy do czernicy doslownie przed firma mam plebiscyt dziur z ktorych co następna to większa, chcac ominac niestety w jakakolwiek trzeba wpasc i wpadlem w najwieksza , auto zgaslo. Nie moglem go wogole odpalić. Kolega zasiadl za kierownice i odpalil dodajac gazu ale po chwili gasl. Przepchalismy go pod firme i tak stal w sloncu .po 3 godzinach odpalil i pracowal silnik jakby nic soe nie stalo i zaznacze ze zaraz po zalaniu dlawil sie. Po pracy czyli po 22 znowu problem ale jakos ruszyl z tym ze kiedy silnik zagrzal sie gasl. Musialem wracac do domu na 1 biegu pilnujac 2k obrotów, spadek czy tez wzrost obrotow nie mowiac o zmianie biegu nie wchodzil w gre. Po wymianie cewki wystarczy ze w nocy popada, nie ma dla mnie miejsca w garazu wiec jak tylko poczuje wilgoc dlawi sie i ma ze soba problemy moze nie tak drastyczne jak wyzej opisane ale znow ledwo zipie. Po 3 minutach wszystko ok. Co moze byc nie tak i jak sobie z tym poradzic? Wybaczcie ze nie uzywam fachowych zwrotow ale na mechanice i anatomii pojazdu niestety sie nie znam
[Golf 3 1.8 monowtrysk rok95]
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
[Golf 3 1.8 monowtrysk rok95]
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2