MK4 Nowy pilot do centralnego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam, jakieś pół roku temu zakupiłem MK4 z trzema kluczami (dwa metalowe z nieoryginalnymi pilotami, jeden cały plastikowy). Te piloty nie działają za dobrze, da się otworzyć/zamknąć centralny zamek tylko jak się siedzi w środku i próbuje po 10 razy(pewnie kwestia słabych baterii), i w ogóle wyglądają szkaradnie. Zastanawiałem się czy nie dało by się dokupić np 2 scyzoryków z allegro i podmienić klucze, żeby nie trzeba było wycinać, i zaprogramować je pod mój zamek centralny. Jestem zielony w sprawach elektroniki także proszę powoli i dużymi literami 

Hej! W moim MkIV też nie było fabrycznie radiolinii w module komfortu. Kupiłem zestaw na allegro z dwoma scyzorykami bodajże "Maxicar".
Co prawda elektryk mi to wkładał, ale nie jest to zbyt skomplikowana czynność. Że jest szybka i nieskomplikowana to też część nie chciała się tego podjąć.
Osobiście jestem zadowolony - radiolinia działa bez zarzutu do 15-20m. Plastik z jakiego są wykonane klucze jest trochę tandetny (przeciera się), ale na szczęście w miarę równomiernie więc nie wygląda to źle.
Swoje kluczyki musisz zabrać do fachowca od kluczyków - ten Ci wytnie nowe scyzoryki i żeby było ekonomiczniej to przełoży transponder od immo. Jak chcesz dodatkowe kluczyki to musisz zakupić transpondery i kluczykarz musi Ci je zaprogramować do pamięci.
Drugim krokiem jest udanie się do elektryka w celu montażu radiolinii. Niektórzy robią takie rzeczy kompleksowo, więc jedziesz tylko do jednego.
Polecam bo fajna rzecz!
Co prawda elektryk mi to wkładał, ale nie jest to zbyt skomplikowana czynność. Że jest szybka i nieskomplikowana to też część nie chciała się tego podjąć.
Osobiście jestem zadowolony - radiolinia działa bez zarzutu do 15-20m. Plastik z jakiego są wykonane klucze jest trochę tandetny (przeciera się), ale na szczęście w miarę równomiernie więc nie wygląda to źle.