Strona 1 z 1

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 20:27
autor: Matifcb
witam czy zdrowe dla mojego akumulatora i autka jest to ze kamerka czyli rejestrator trasy jest ciągle włączona ? tj. nawet gdy nie ma mnie w aucie i auto stoi na parkingu przez noc to kamerka nagrywa ciągle bo mam tak akurat napięcie ze ciągle jest nawet bez zapłonu. Zastanawiam się czy jak kamerka będzie włączona ciągle czy to nie niszczy mojego akumulatora albo nie działa na niekorzyść auta.

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 20:29
autor: Qto
zobacz jaki kamera ma pobór prądu... wtedy zdecydujesz czy jest ok czy nie, jak nie to dasz pod plus po zapłonie

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 21:03
autor: Matifcb
czy mam to sprawdzić urządzeniem typu miernik czy w instrukcji takich kamer poszukać ? ( jest to chinskie kupa wiec ciężko mi bedzie po modelu dojść)

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 21:33
autor: Qto
w instrukcji powinno być...ale pewniej jest zmierzyć miernikiem

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 21:45
autor: Matifcb
tak sobie właśnie pomyślałem ze miernik dobry będzie. Jak znajdę go to sobie zmierzę bez podłączonej kamerki i później z podłączona i o wynikach powiem tutaj ale to dopiero najwcześniejsze pojutrze... z tego co pamiętam to powinno buc około 12V na mierniku.

co do instrukcji to nie bylo jej nawet w opakowaniu. Tak jak pisałem było to porostu chinskie g.

http://www.google.pl/imgres?q=rejestrat ... 24&bih=472" onclick="window.open(this.href);return false;

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: ndz lip 07, 2013 21:56
autor: Qto
Matifcb pisze:z tego co pamiętam to powinno buc około 12V na mierniku.
:kac:
Panie Kolego... wpisz w google "pomiar poboru prądu" i trochę poczytaj albo podjedź do elektryka, bo z tego co napisałeś wnioskuję że coś zepsujesz...najpewniej miernik ;)

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

: pn lip 08, 2013 00:44
autor: Matifcb
pływ prądu - Pomiar poboru prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku należy rozpocząć od wyłączenia zapłonu oraz wszystkich innych odbiorników. Ustaw przełącznik wyboru funkcji multimetru w pozycji do pomiarów natężenia prądu (zakres pomiarowy 10 A). Następnie zdejmij klemę z dodatniego zacisku akumulatora. Przyłóż końcówkę czerwonego przewodu pomiarowego do bieguna dodatniego akumulatora, a czarnego do zdjętej klemy. Pobór prądu nie powinien przekraczać 100 mA.