Jak wyjąć szklany transponder z kluczyka scyzoryk Golf 4?
: pt sie 30, 2013 18:35
Witam, problem jest taki, że kupiłem sobie alarm "scyzorykowy" z chęcią montażu go i podmiany tylko części pilotowej klucza, ale nie zwróciłem uwagi że mój kluczyk ma inny kształt przycisków na pilocie i nie da się go po prostu zamienić, więc teraz mogę:
1. Odesłać alarm.
2. Przełożyć grot i transponder.
3. Przełożyć płytkę pilota z przeróbką obudowy.
Osobiście wolałbym wariant 2, choć nie wykluczam 3 i 1 (w tej kolejności).
Grot to nie problem, wszystko żółtki ładnie skopiowały i by grało, gdyby nie problem z wyjęciem szklanego transpondera. Znalazłem porady na forum w stylu aceton i suszarka, ale nie wiem do jakich dokładnie transponderów się odnoszą, więc założyłem temat. Wklejam zdjęcia i proszę o porady, m.in. jak to wyjąć by nie pękło. Na chwilę obecną zalałem acetonem, ale klej zgumiał i rurka siedzi nadal. Żeby było jasne, to mam dwa klucze, są to fabryczne klucze, mam też przywieszkę z kodami. Wolałbym niczego nie psuć nieodwracalnie, czyli w wariancie 3 musiałbym okaleczyć wnętrze pilota oryginalnego klucza, bo ma inaczej mocowane baterie.
Fotki (mam więcej):



1. Odesłać alarm.
2. Przełożyć grot i transponder.
3. Przełożyć płytkę pilota z przeróbką obudowy.
Osobiście wolałbym wariant 2, choć nie wykluczam 3 i 1 (w tej kolejności).
Grot to nie problem, wszystko żółtki ładnie skopiowały i by grało, gdyby nie problem z wyjęciem szklanego transpondera. Znalazłem porady na forum w stylu aceton i suszarka, ale nie wiem do jakich dokładnie transponderów się odnoszą, więc założyłem temat. Wklejam zdjęcia i proszę o porady, m.in. jak to wyjąć by nie pękło. Na chwilę obecną zalałem acetonem, ale klej zgumiał i rurka siedzi nadal. Żeby było jasne, to mam dwa klucze, są to fabryczne klucze, mam też przywieszkę z kodami. Wolałbym niczego nie psuć nieodwracalnie, czyli w wariancie 3 musiałbym okaleczyć wnętrze pilota oryginalnego klucza, bo ma inaczej mocowane baterie.
Fotki (mam więcej):


