Strona 1 z 1

licznik z us na eu

: śr wrz 04, 2013 20:55
autor: Johnatan
Witam. Potrzebuje schemat podłączenia licznika od US. Mój licznik posiada jedną kość dużą a drugą po drugiej stronie małą. Obrotomierz do połowy tarczy mam ale miejsce na ekonomizer jest puste. Licznik nie posiada drugiego rzędu diód (zaślepek) pod kontrolkami migaczu oleju itd są dwa świecące obrazki BRAKE i obok obrazek niezapiętych pasów.

licznik z us na eu

: śr wrz 04, 2013 22:16
autor: marcinek84
Masz chyba licznik z FOXa :) FOX 87-93 na rynek USA Canada, dwie rożnej wielkości kości licznika były chyba w Passacie b2. Na foli przy ścieżkach powinny być opisy koło wtyczek.

licznik z us na eu

: czw wrz 05, 2013 21:12
autor: Johnatan
od golfa mam..chyba:D choć w miękką deske mk2 nie pasuje licznik na dwie śrubki nie idzie przykręcić ale leży w dobrej pozycji.

ObrazekObrazekObrazek
ps. kostka w liczniku jest odwrotnie włożona.

licznik z us na eu

: czw wrz 05, 2013 22:58
autor: barto125
To od foxa najprawdopodobniej. Lewa kostka chyba idzie do skrzyni (w usa miały czujnik specjalny)
Prawa, spróbuj kable po kolorach do starej wiązki.

licznik z us na eu

: pt wrz 06, 2013 01:54
autor: Johnatan
mala kosc jest od kontrolki pasow. Probowalem ale nie chc spalic sciezek. Czyli schemat od foxa. Jaki rok?

licznik z us na eu

: pt wrz 06, 2013 20:07
autor: marcinek84
Licznik masz z 88 jest na foli licznika :hmm:. Wygląda identycznie jak ten co kupiłem dla ekonomizera.
W moim liczniku z Passata było tak od lewej mała wtyczka:
D3
D2
D1
SA
SPERRE
SSA
Duża wtyczka:
KL 58 - podświetlenie
MASSE - masa
TANK - paliwo
TEMP - temperatura płynu
KL 1 - + z cewki dla obrotomierza
UHR - stały +
FERNL - długie
brak podpisu
OEL 1.8 - olej 1,8bar
CAT VORGL OX
OEL 0,3 - olej o,3 bar
61 - ładowanie D+
15 - + ze stacyjki po zapłonie
Jak zdejmiesz wtyczki to powinny być podpisane ścieżki

licznik z us na eu

: sob wrz 07, 2013 21:31
autor: Johnatan
tak! to odkryłem że na brzegu jest plus po zapłonie a ty też tak masz. Jutro sprawdzam :pub:

licznik z us na eu

: pn wrz 09, 2013 13:42
autor: Johnatan
Witam. podłączyłem tak kolego jak napisałeś lecz nie do końca wszystko sie zgadzało ale okryłem co jak z czym.. Miałem problem z długimi bo kontrolka była przepalona. Ale największym moim problemem jest grzejący sie opornik. Gdy przekręce zapłon i zaczynają migać kontrolki opornik bardzo mocno sie nagrzewa.. dlaczego?
Obrazek

licznik z us na eu

: wt wrz 10, 2013 08:57
autor: marcinek84
Opornik jest od wzbudzenia alternatora. Ja w liczniku Passata mam 150ohm opornik, jak masz czym sprawdź. Wygląda jak by było za małe obciążenie na wzbudzeniu?!

licznik z us na eu

: śr wrz 11, 2013 10:51
autor: Johnatan
tak ale silnik nie chodzi i nawet wiazka silnikowa nie jest wpieta w alternator