Strona 1 z 1
Problemy na zimnym silniku
: czw paź 17, 2013 14:13
autor: VAGPARTS
Witam , mam problem z golfem mk3 1.9 tdi 90koni 1995r. A mianowicie z rana na zimnym silniku autko odpala jak należy lecz przez okolo 2-3 min obrotomierz leży na 0 mruga kontrolka świec i ciśnienia oleju . Jak dam na obroty wszystko kontorlki gasną obrotomierz zaczyna dzialać lecz po odpuszczeniu gazu gaśnie . Po jakimś czasie jakby nigdy nic wszystko jest ok . o co kaman ??
ostatnio problem z immo - wywalone a auta !!! wiec odpada . Świece nowe , olej + wszystkie filtry wymienione ,
gdzie wogole uderzyc nie mam pojecia , jakies porady ??
Jak juz pisalem problem pojawia sie przez pierwsze 5min dnia pozniej juz jest ok (wsumie nie stygnie caly dzien jeździ)
Czekam na jakieś podpowiedz ,
ps. nie umiem dobzre szukać w wyszukiwarkach wiec za mądre opisy dziekuje
POZDRAWIAM
PROBLEMY NA ZIMNYM SILNIKU
: czw paź 17, 2013 15:56
autor: Mavrick
Moze gdzies Ci masa ucieka i jak sie nagrzeje to wysycha i jest ok...zrob jeszcze taki myk ze zapal samochod (nie rob przegazowki) i sprawdz ladowanie moze altek sie nie wzbudza i brakuje pradu...
PROBLEMY NA ZIMNYM SILNIKU
: czw paź 17, 2013 16:09
autor: VAGPARTS
hmm raczej nie bo jak z rana daje na obroty +- 2500-2800tys ALT zapodaje prąd mimo to gaśnie auto ,pozatyma AKUM nowy a z ta masa to gdzie szukac pod maska czy gdzies w srodku , wszystkie styki po kolei na kostkach czyszcze i daje preparat do poprawy styków - mimo to dalej D U P A . Brakuje mi pomysłow
PROBLEMY NA ZIMNYM SILNIKU
: czw paź 17, 2013 16:12
autor: VAGPARTS
alternator na dzień dobry nie daje prądu dopiero jak dasz gdzies 1800-1900obr to zaczyna robić swoje
PROBLEMY NA ZIMNYM SILNIKU
: czw paź 17, 2013 20:44
autor: Qto
VAGPARTS, zapoznaj się z 9. pkt regulaminu i edytuj tytuł tematu... oraz nie pisz posta pod postem
Problemy na zimnym silniku
: pt paź 18, 2013 15:26
autor: VAGPARTS
Nieno mega podpowiedz , zamiast sprawdzać pisownie i dodawanie postów może jakieś pomoce techniczne !! Myślalem ze moderatorzy służą pomocą w takich sprawach a nie w sprawach CapsLocka i pisania posta pod postem , szkoda rejestrować sie na takie fora !!
człowiek czeka na jakaś mądrą podpowiedz a tu ................ "zapoznaj się z 9. pkt regulaminu i edytuj tytuł tematu... oraz nie pisz posta pod postem" pfffffff
Pozdrawiam
Problemy na zimnym silniku
: pt paź 18, 2013 17:14
autor: Paweł Marek
VAGPARTS, od tego są moderatorzy aby pilnować porządku w treści tematów . Jest regulamin, rejestrując się na forum akceptujesz go, zapoznaj się z nim i dostosuj. Forum działa grzecznościowo jeśli ktoś kto wie jak ci pomóc i jest na łączach to odpowiada, jeśli nie to nie a ty spokojnie poczekaj.
Forum nie stanowi też szkółki dla dla podciągnięcia twoich umiejętności używania wyszukiwarki (dobrze działająca jest u dołu strony).
A alternator ładuje od razu na wolnych obrotach tu się mylisz.