Strona 1 z 1

kilka elektrycznych błędów...

: śr paź 30, 2013 19:30
autor: Fastener
Witam mam problem z paroma rzeczami w moim golfie: 10) z xenonami dokładnie jednym ( prawym ) otóż nie świeci, czasami za którymś razem załapie ... lewy zawsze ładnie świeci zaś prawy przeważnie nie. Wymieniłem żarniki na oryginalne Philipsa bo wcześniej ktoś jeździł na Hidach... po sprawdzeniu właśnie prawy był wypalony wymieniłem całą parę. Przetwornice zamieniałem miejscami oraz w bezpiecznikach świateł mijania mam bezpiecznik 10A i 15A zmieniałem je także miejscami i nic. Co by było przyczyną takiej sprawy ?
2) nie świecą mi kopertówki drzwi przednich prawych i lewych także standardowo lampka w podsufitce i kontrolka otwarcia drzwi... z tylnymi jest ok bo po otwarciu lampka w podsufitce świeci i na liczniku kontrolka również się zapala. Czasami jednak kopertówka drzwi prawych przednich się oświeci tak jakby coś nie łączyło ... Co by było przyczyną mikrostyk zimne luty ? Dodam, że czerwona dioda normalnie miga po zamknięciu drzwi i nie dzieją się różne dziwne rzeczy jak włączający się alarm czy coś w tym stylu.

3) Świeci mi kontrolka poduszek dokładnie przez błąd: 1 Fault Found:
01588 - Igniter for Head-Airbag: Drivers Side (N251)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
po skasowaniu błąd znika, jednak po jakimś czasie znowu wyskakuje ten sam razem z kontrolką poduch. Vag wskazuje na zapłonnik w zagłówku po stronie kierowcy o co chodzi ?

4) nie grzeje przedni fotel kierowcy, fotel pasażera grzeje jakie mogłyby być tego przeczyny ?

kilka elektrycznych błędów...

: czw paź 31, 2013 10:27
autor: Jarek_NS
Co do Xenonu to pewnie masz uszkodzony starter.

Co do kopertówek i lampki to było milion razy omawiane. Mikrostyki w zamkach albo zimne luty.

Co do Poduszki to pewnie masz zaśniedziałe styki w kostce pod fotelem. Lub kostce w fotelu przy poduszce.

Co do fotela to może być pierdoła, typu przerwa w macie grzewczej lub przy termistorze, trzeba sprawdzić czy jest obwód w macie jak jest to pewnie termistor.

kilka elektrycznych błędów...

: czw paź 31, 2013 11:23
autor: hayperekpo
Fastener pisze:3) Świeci mi kontrolka poduszek dokładnie przez błąd: 1 Fault Found:
01588 - Igniter for Head-Airbag: Drivers Side (N251)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
po skasowaniu błąd znika, jednak po jakimś czasie znowu wyskakuje ten sam razem z kontrolką poduch. Vag wskazuje na zapłonnik w zagłówku po stronie kierowcy o co chodzi ?

4) nie grzeje przedni fotel kierowcy, fotel pasażera grzeje jakie mogłyby być tego przeczyny ?
Zerknąłbym pod fotel kierowcy, czy przypadkiem ktoś nie pokiereszował/pozrywał wtyczek. Coś za dużo rzeczy w tym fotelu nie działa :-)

Re: Odp: kilka elektrycznych błędów...

: czw paź 31, 2013 11:33
autor: cinek2004
Przecież tu mowa o kurtynie bocznej. Sprawdź styki we wtyczce.

kilka elektrycznych błędów...

: czw paź 31, 2013 17:01
autor: Shmatan
Fastener pisze:wcześniej ktoś jeździł na Hidach
HID - lampa wyładowcza - potocznie ksenon. To coś masz teraz to też lampy wyładowcze czyli HID'y

kilka elektrycznych błędów...

: czw paź 31, 2013 19:26
autor: Fastener
Lampy mam ori Valeo żarniki philipsa które zakupiłem i przetwornice boscha bodajże też ori. Więc nie mam podróbek hidów. jednak dalej nie wiem dlaczego prawa lampa czasami nie startuje ? Starter ?

Re: kilka elektrycznych błędów...

: czw kwie 19, 2018 16:40
autor: Jaceklo
Fastener pisze:
śr paź 30, 2013 19:30
3) Świeci mi kontrolka poduszek dokładnie przez błąd: 1 Fault Found:
01588 - Igniter for Head-Airbag: Drivers Side (N251)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
po skasowaniu błąd znika, jednak po jakimś czasie znowu wyskakuje ten sam razem z kontrolką poduch. Vag wskazuje na zapłonnik w zagłówku po stronie kierowcy o co chodzi ?
Wiem, że post stary, ale jak widzę - problem na forum nie rozwiązany (a w polskim internecie nie znalazłem odpowiedzi na ten problem).
Może komuś mój przypadek pomoże:

W zeszłym tygodniu też mi wyskoczył błąd 01588 (zupełnie bez powodu - stałem na skrzyżowaniu, czekając aż zapali się zielone światło) - dotyczy on zbyt dużego oporu elektrycznego zapalnika lewej kurtyny powietrznej. Czyli zapewne przerwy w obwodzie.
Dotyczy wersji kombi (czy inne wersje występowały w ogóle z kurtynami?)
Dostałem się do podsufitki nad słupkiem D i rozbierałem wtyczki na różne sposoby - nic nie pomagało.
Dopiero na tej stronie (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=282492) trafiłem na informację, że z tyłu samochodu jest jeszcze drugie charakterystyczne żółte złącze airbaga - bardziej narażone na wilgoć - przy tylnej lampie. Można dostać się do niego od schowka w bagażniku (tak jak przy wymianie żarówek w lampach).
W moim przypadku rozpięcie wtyczki i spryskaniem preparatem typu KONTAKT rozwiązało problem :)


Jakbym wiedział o istnienie tej wtyczki, to diagnoza problemu, rozwiązanie i skasowanie błędu zajęłoby mniej niż kwadrans.