Strona 1 z 2
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 14:42
autor: tabaluga mk2
golf 2 1,6PN benzyna+gaz
golf odpala normalnie po jakiejś minucie zaczynają chwiać się obroty golf chodzi już na 3 gary ,gaśnie lampka w aucie, radio ,prąd zanika musze trzymać samochód na obrotach jak mu gazuje to mu przechodzi ale i tak wraca żadna kontrolka się nie mruga...
przy włączonym zapłonie nie mruga się kontrolka ładowania a powinna.
swięce kopułka kable akumulator kostka stacyjki nowe
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 15:34
autor: tabaluga mk2
lampka od ładowania już swieci ale golf już nie odpala.... przy próbie odpalenia robi tyrtyrtyry takie tykanie i wszystko mróga w tym momenie tzn lampka w kabinie i radio
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 15:43
autor: meibizza
cos z prądem moim zdaniem
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 16:10
autor: tabaluga mk2
na ''krótko'' rozrusznik chodzi nie mam pojecia. wychodzi na to że brak masy ale przecież kostke stacyjki mam nową w dodatku vw a nie china
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 16:44
autor: Radzio0018
A masa przy karoserii za akumulatorem jak wygląda ?
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 21:27
autor: tabaluga mk2
Radzio0018, masa nie wygląda źle... a dodam że lampka nie świeciła ponioeważ kabel który idzie od akumulatora do karoseri do środka był urwany.. teraz wieczorem próbowałem odpalić i chodzi już jak pszczółka przejechałem się i wszystko ok. zrobiłem później jeszcze jedną próbę odpalenia i znowu git.. tylko co czeka mnie jutro ?

ale straszne były wcześniejsze objawy tak jakby ktoś momentalnie wyciagnął akumulator.. czyli na logike przyczyna powinna być bardzo prosta ale wszystkie kable wyglądają przyzwoicie
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 21:44
autor: Radzio0018
No to czyli masę miałeś uwaloną , która idzie do wnętrza , dobrze rozumiem ?
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 22:01
autor: tabaluga mk2
to był kabel + czyli napięcie nie masa
po odpaleniu wszystko gaśnie
: ndz gru 28, 2014 22:18
autor: Radzio0018
Aa ok , źle zrozumiałem .
po odpaleniu wszystko gaśnie
: pn gru 29, 2014 18:13
autor: tabaluga mk2
dzisiaj w pracy poczyściłem wszystkie kable i wszystkie wsuwki oraz nasmarowałem czymś do styków...
golf chodzi normalnie żadnych awari nie było dojechałm spokojnie do pracy jak i do domu.
podczas czyszczenia tych kabli znalazłem za gaźnikiem jakąś wsuwke na której nie było kabla tzn chyba jakiś czujnik ale goły nie podłączony, w internecie znalazłem takie zdjecie

w czerwonym kółku chyba czujnik dyszy wolnych obrotów czy jakoś tak. sorry że zdjecie nie wyraźne ale nie mogłem nic znaleść. jedyny wolny kabel luźny jaki znalazłem wychodzi z wiązki instalacji jest cieniutki niebieski i za krótki wiem że wisi sobie sam od bardzo dawna. golf od zakupu już ma chodzi na bujając się na obrotach leciutko zależy od dnia 800-900obr , 900-1000obr a czasami trzyma 700 niecałe moze dlatego że ten czujnik nie jest podpięty? czy ktoś wie skąd wziąć do niego kabel
po odpaleniu wszystko gaśnie
: pn gru 29, 2014 18:54
autor: meibizza
a masz krokowiec u siebie? On odpowiada za regulacje obrotów na jałowym
po odpaleniu wszystko gaśnie
: pn gru 29, 2014 19:13
autor: Hubi14
w 2EE nie ma "krokowca". to jest chyba podgrzewacz mieszanki obejściowej czy jakoś tak
po odpaleniu wszystko gaśnie
: pn gru 29, 2014 19:14
autor: tabaluga mk2
meibizza, mam silniczek krokowy. To po co jest ten czujnik i dlaczego nie jest podłączony? czytałem w archiwum o gaźnikach ale niczego konkretnego nie wyczytałem czarna magia dla mnie ten PN gaźniki starego typu w motorach, piły kosiarki to opanowane miałem do perfekcji ale ten to jakaś masakra za dużo kabli i wężyków
po odpaleniu wszystko gaśnie
: pn gru 29, 2014 22:23
autor: Hubi14
w 2EE nie ma silniczka krokowego! jest nastawnik wolnych obrotów. tak, to zaznaczone to podgrzewacz kanału mieszanki obejściowej, jak będzie bardzo zimno mogą być problemy z rozruchem zimnego silnika