[mk4] Ustawianie świateł golf 4 1,9

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

[mk4] Ustawianie świateł golf 4 1,9

Post autor: DejaVu » pn sty 04, 2021 14:05

Pytanko mam dotyczące ustawienia świateł w golfie 4 jakoś latem zmieniałem lewą lampę przód bo miała odprysk od kamienia , no i na przeglądzie poprosiłem o ustawienie świateł i zostało to zrobione, świeciły chyba za wysoko ,z tym że nie pamiętam jak w kabinie miałem ustawione to pokrętło od regulacji elektrycznej lamp , i teraz wydaje mi się że świecą za nisko? mało jeżdżę nocą więc nie wiem. Pytanie moje jest takie- czy podczas tej regulacji na warsztacie to lampy powinny by opuszczone na max czy podniesione? Nie znam się na tym ale wydaje mi się że jeśli jadę sam nie obciążonym samochodem , to mogę sobie światła podnieść , a jak jadę obciążony to wtedy opuszczam aby nie oślepiać? chyba tak to ma działać?


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

[mk4] Re: Ustawianie świateł golf 4 1,9

Post autor: Bednarus » pn sty 04, 2021 14:26