Brak odcięcia zapłonu ...?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystianoo
I ♥ My vw Golf mk2
I ♥ My vw Golf mk2
Posty: 191
Rejestracja: czw gru 30, 2010 19:32
Lokalizacja: Okolice Przemyśla/Bircza
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: krystianoo » sob lut 26, 2011 15:18

Witam :bigok: mam takie pytanko którego nie mogę znaleść na forum dlaczego w mojej dwójeczce niema odcięcia :grin: silnik kręci się ile chyba da rady jakieś 8 tyś obrotów ciągłym dzwiękiem Jest to silnik 1.3 na gazniku chyba za ten typ tak ma ? :pub:


My Guulf ♥ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415054" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: Paweł Marek » sob lut 26, 2011 16:31

no tak ma, istniały jakieś aparaty zapłonowe z mechanicznym odcięciem zapłonu ale to chyba nie w MH. Po licho go tak kręcisz 6 tys. nie starczy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krystianoo
I ♥ My vw Golf mk2
I ♥ My vw Golf mk2
Posty: 191
Rejestracja: czw gru 30, 2010 19:32
Lokalizacja: Okolice Przemyśla/Bircza
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: krystianoo » sob lut 26, 2011 18:49

czasami nie :grin: pozdro :pub:


My Guulf ♥ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415054" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: -=ren=- » pn lut 28, 2011 14:56

Paweł Marek, twierdzisz że nie ma ograniczenia prędkości obrotowej silnika?? to chyba nie możliwe, może jakoś inaczej jest to zrealizowane. Nie wiem czy 1,3 ma halla w aparacie?
krystianoo, czy masz obrotomierz i wiesz na pewno że to 8 tysięcy?? ja jak miałem motor 2e bez obrotomierza to też mi się wydawało że kręci z 8 tys, a dźwięk był taki przy faktycznych 5,5krpm.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
krystianoo
I ♥ My vw Golf mk2
I ♥ My vw Golf mk2
Posty: 191
Rejestracja: czw gru 30, 2010 19:32
Lokalizacja: Okolice Przemyśla/Bircza
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: krystianoo » czw mar 03, 2011 16:22

mam obrotek no przy pełnych obrotach wychodzi po za skalę


My Guulf ♥ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415054" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: Johnatan » sob mar 05, 2011 00:59

hehehe :D:D po za 6tyś, nie ma juz w ogóle mocy :D czego ty tam człowieku szukasz? :D jeźziłem na tym silniku kiedyś i ciągnąłem go tylko do 5,1tyś.. bo dalej nie było w ogóle mocy. Bardziej opłacało mi sie wbić następny bieg :) Pozdro


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: Ryś Stepowy » sob mar 05, 2011 11:21

Mam też 1.3 MH i kręcenie tego motoru do 8000 obr/min to dla niego najprostsza droga do destrukcji. Moc maksymalna w tym silniku bez modyfikacji jest osiagana przy 5200 obr/min, maksymalny moment obrotowy 96N.m przy 3400 obr/min - wynika z tego że najlepiej teoretycznie zmieniać bieg między 3400 i 5200 Obr/min. Przejechałem tym autem 200 000 km i potwierdzam teorię.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: Paweł Marek » sob mar 05, 2011 12:19

-=ren=-, miałem przeciez jetkę II GU na gaźniku żadnego odcięcia zapłonu ani na benie ani na LPG, teraz w vento 2E jak jadę na LPG też nie mam bo odcięcia bo na benie jest realizowane przez odłączenie prądu od wtryskiwaczy a iskra jest nadal więc na LPG kręce mocno poza wartość odcięcia na benie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rosper85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: rosper85 » sob mar 05, 2011 12:24

to widzę kolego masz kupkę $ odłożone na remont motoru :) ten silnik też jest z "dołu" mocniejszy.. kręcenie go poza odcinke.. nie ma najmniejszego sensu... max moment i moc osiąga dużo wcześniej, więc nie wiem po co go tak kręcisz ? dla dźwięku? kiedyś może się okazać, że przy okazji dźwięku usłyszysz odgłos wypadającego korbowodu przez blok silnika... pozdro upalaczu ;)


[img]http://img217.imageshack.us/img217/3116/tdihi9gy3.jpg[/img] [img]http://img232.imageshack.us/img232/5782/eatsleepvwdp1.gif[/img]
[img]http://img176.imageshack.us/img176/4189/rosperpr9.jpg[/img]
Lubię jak kolumbryna po asfalcie płynie.. nie spodziewałbym się, że to kiedyś minie....

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: Paweł Marek » sob mar 05, 2011 12:35

nie wiem komu odpisałeś jeśli mnie to niech sobie wychodzi bokiem co chce, nie będę się tym zamartwiał mając auto z 4-ma stówkami przebiegu które od zawsze regularnie na lpg przekrecam, natomiast ja tylko pisałem o fakcie braku odcięcia zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krystianoo
I ♥ My vw Golf mk2
I ♥ My vw Golf mk2
Posty: 191
Rejestracja: czw gru 30, 2010 19:32
Lokalizacja: Okolice Przemyśla/Bircza
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: krystianoo » sob mar 05, 2011 16:02

no ten silnik jak dla mnie to poraszka :rozpacz: ale myśle powoli nad zmianą silniczka minimum 1.8 RP, GX albo 16V ...
Dzięki za ciekawe odpowiedzi :rotfl:


My Guulf ♥ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415054" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Brak odcięcia zapłonu ...?

Post autor: -=ren=- » ndz mar 06, 2011 22:30

Paweł Marek, kolejne nowe dla mnie informacje, na pewno się przydadzą na przyszłość :bigok:


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości