weber DCHD

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » sob mar 31, 2012 21:26

Witam po calym dniu zmagania sie ze swapem na webera DCHD , efekt byl taki ze auto odpalilo ale teraz pozstaje kwestia regulacji, i czy moglby mi ktos wyjasnic na czym to polega bo szukalem i nie moge znalesc, bardzo mi na tym zalezy bym byl bardzo wdzieczny jakby ktos opisal to albo cos, Mam tez pytanie, bo polozylem gaznik na czyms plaskim i na srodku podstawy gaznika odstaje z 1mm od powierzni i tu pytanie do weberowcow czy z taka nierownoscia mam isc do tokarza czy wystarczy pasta uszczelniajaca, oraz pytanie odnosnie tej turbodziry, nie sprawdzilem u siebie bo nie mialem jak, ale czy jak mam ten podisnieniowy gaznik POLMO na licencji weber to czy w tych gaznikach zawsze jest ta turbodzuria czy moze byc ze nie ma ? Licze na pomoc



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » wt kwie 03, 2012 17:15

co do odstępu o 1mm to równa płyta ,papier ścierny arkusz na płytę i kolistym *#cenzura#* do wyszlifowania przerwy ,jeśli chodzi turbo dziurę to poczytaj na forum zmiana pierburga na webera tam pisali ja ci nie pomogę bo miałem gażnik z mechaniczną 2-gą przepustnicą ,bo o to chodzi z turbo dziurą,regulacja też w tamtym dziale



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » wt kwie 03, 2012 20:50

No dobra była juz jazda próbna i gdy za pierwszym razem jechalem to jak mu przygazowalem to tak jakby turbodziura bo go przymulilo i wyrwalo, ale nie wiem czy to nie dlatego ze byl dosc zimny jak juz chwile pojezdzilem ze sie zagrzal to raczej normalnie, sam nie wiem.... A i jeszcze jedno splanowalem ten gaznik, dalem nowe uszczelki no i teraz tez nie wiem, przedtem jak bralo lewe powietrze to jak psikalem dezodorantem to obroty wzrastaly a jak przytkalem gore gaznika reka to tez wzrastaly obroty, a teraz jak przytkam reka to gasnie a jak psikam sprayem przy uszczelcze to tak jakby go przymulalo, nie wiem co to moze byc...



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » śr kwie 04, 2012 20:49

gaśnie bo nie dostaje lewego powietrza, zakryjesz gaziora to nie ma powietrza i gaśnie,zakładaj filtr i zobacz jak będzie



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » śr kwie 04, 2012 21:00

Problem z lewym powietrzem juz raczej rozwiazany w jednym miejscu mi bral tam gdzie gaznik zachodzi na ta srube co jest schowana w kryzie, posmarowalem troszke wysokotemperaturowym silikonem i juz jak psikam sprayem to obroty sie nie zmieniaja, ale teraz problem mam taki ze wczoraj jak zamontowalem filtr powietrza oryginalny z VW, to przy gazniku nie byl szczelny i bral tam lewe powietrze to na 2 go spokojnie do 90km/h rozpedzilem a dzisiaj juz to zrobilem tak jak powinno byc i juz jest szczelne (powietrze idzie tylko przez filtr a nie gdzies bokiem) to nie ma takiej mocy, moze trzeba filtr powietrza wymienic... czy moze tak byc ze teraz jak juz jest szczelne to dostaje za malo powietrza ? Teraz jak go rozpedzam i mu przygazuje to na wyzszych obrotach strasznie buczy, tak jakby juz wiecej nie mogl a nie przyspiesza tak jak powinien.



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » śr kwie 04, 2012 22:41

wiadomo filtr musi być czysty , sprawdż regulacje skladu mieszanki i podciśnienia, :hmm: , wszystkie dane masz na forum ,,,,,,,,,SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW tu poszukaj :bigok:



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » czw kwie 05, 2012 17:50

Ludzie pomóżcie bo mnie zaraz trafi... dzisiaj rano jezdzilem golfem i wszystko dobrze bylo, kupilem sobie filtr powietrza i sprezynke do gazu zeby mi odbiajlo, wrocilem do domu wymienilem, zalozylem sprezynke, odpalam i ma nierowne obroty na niskich gasnie, a jak reguluje ta srobka pod ukosme co jest od mieszanki to nie reaguje na krecenie nią, a wczoraj normalnie regulowalem i jak wkrecilem czy wykrecilem to gasl, a dzisiaj to nie wiem co sie dzieje, przeciez wymiana filtra powietrza ani zalozenie sprezynki nic mi nie powinno zepsuc... :(
Dlaczego jak go gasze to jeszcze z 2 razy zakreci, nie gasnie od razu.
Czy na tej śrubce ukosnej z sprezyna od mieszanki powinnien byc jakis oring, jak tak to czy moge gdzies taki dostac czy mozna jakos dorobic ?



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » czw kwie 05, 2012 22:30

może za mocna sprężynka i ściąga za mocno cięgło gazu spróbuj wyregulowac na lince gazu ukośna śrubka wkręcic i wykręcic 1,5 do 2 obrotów wolne obroty regulujesz linką gazu



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » pt kwie 06, 2012 00:00

Rozkrecilem wszystko, wyczyscilem, przedmuchalem ustawilem mu taakie w miare niskie obroty a ta srobka od mieszanki wkrecilem i odrecilem 2 obroty, niby bylo ok bylem sie przejechac to chodzil nawet dobrze ale jak wrocilem i to uslyszsalem na biegu jalowym ma strasznie niskie obroty jakby mial juz gasnać, czy mogly sie same przestawic ? A jak z tym oringiem ma byc ? jak sie wkreci tą śrubkę to ma zgasnać ? u mnie spada trosze z obrotow



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » pt kwie 06, 2012 16:55

oring powinien być jeśli go niema to po wkręceniu śrubki auto nie zgaśnie tylko spadną obroty,,,wolne obroty wyreguluj na lince lub na cięgle gazu



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » pt kwie 06, 2012 19:29

A można jakoś taki oring zrobic, z czegos wyciac albo cos ? Dziwne jest to ze nieraz jest tak jak jest na wolnych obrotach to chodzi jak traktor tak jakby mial za wolne obroty ale jak dam wieksze to tez chodzi tak jak traktor tylko ze na wyzszych obrotach, czy to moze byc wina samej regulacji i tego oringu, czy to cos wiecej ?



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » pt kwie 06, 2012 19:46

a co z elektryką -----przewody kopuła palec świece---może zapłon



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

weber DCHD

Post autor: 21tehace21 » pt kwie 06, 2012 19:58

Nie wiem jak to sprawdzic, ale to dziwne bo pierwszy dzien to normalnie te obroty trzymal a teraz to jakos dziwnie, dodam ze nieraz sie naprawi i ma normalne obroty ale czesciej chodzi jak traktor. Można jakos sprawdzic czy mam dobrze zaplon ustawiony ?



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

weber DCHD

Post autor: nygdar » pt kwie 06, 2012 20:14

raczej na oko nie sprawdzisz tylko warsztat i lampa do ustawiania zapłonu. a jest jakaś różnica na zimno i na ciepło , i czy kiedy jest wilgotna aura chodzi jak ursus , bo myśle że jak jest wilgotno to raczej kopułka palec kable i swiece



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości