urwany gwint poduszki silnika

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

urwany gwint poduszki silnika

Post autor: patryk2340 » pn wrz 21, 2015 17:15

Witam,
problemem jest urwany gwint poduszki silnika w Octavii 1.9 TDI. Uszkodzone gniazdo znajduje się w skrzyni biegów. Na foto poduszki zaznaczyłem o którą śrubę chodzi. Znajduje się tam śruba M10, pytanie czy ktoś może próbował to rozwiercić i nagwintować na M12 albo stosował jakiś inny patent?

Obrazek


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

urwany gwint poduszki silnika

Post autor: muszkatobiasz » pn wrz 21, 2015 18:01

tak gwintowałem na M12 z tego co pamiętam otwór jest na wylot do koła zamachowego



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

urwany gwint poduszki silnika

Post autor: waski1 » pn wrz 21, 2015 21:40

muszkatobiasz pisze:otwór jest na wylot do koła zamachowego
Niestety nie.Nad śrubą jest mechanizm różnicowy.
Można to naprawić na dwa sposoby
1 tak jak kolega pisze gwint M12
2 zakupić zestaw do naprawy gwintów /link do przykładowego zestawu/

http://allegro.pl/zestaw-do-naprawy-gwi ... 52516.html" onclick="window.open(this.href);return false;



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

urwany gwint poduszki silnika

Post autor: muszkatobiasz » pn wrz 21, 2015 23:19

waski1 pisze:Niestety nie.Nad śrubą jest mechanizm różnicowy.
no tak tylko że nie w drugim tylko pierwszym otworze poduszki i nie bezpośrednio do mechanizmu bo jest jeszcze pusta przestrzeń a w drugim zaznaczonym na zdjęciu dokopiesz się do komory sprzęgła bynajmniej jest tak w 6biegowej ale i 5 też jest podobnie tyle że otwór nie jest na wylot choć niektóre mają a tu fotka skrzyni drw 6 biegów tylko że brakuje elementu gdzie przychodzi pierwsza śruba ale widać że też ma pustą przestrzeń zanim dowiercisz się do środka skrzyni a drugi otwór centralnie wchodzi do sprzęgła więc spokojnie można przewiercić i nagwintować ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

urwany gwint poduszki silnika

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 30, 2015 06:23

muszkatobiasz pisze: bynajmniej jest tak
Bynajmniej...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości