Mam problem z wyciekiem oleju z pod oringa, który znajduje się miedzy chłodnicą oleju, a podstawą. Chodzi o oring 038117070 o rozmiarze 59x5
![Obrazek](https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Xp3QJVXXXXXxXpXXq6xXFXXXW/Engine-Oil-Cooler-Sealing-Ring-Gasket-For-VW-Seat-Skoda-AD-A4-TT-font-b-038.jpg)
Wymieniałem go już dwa razy: raz na zamienni teraz na oryginał. Sytuacja ma się tak: z zamiennikiem pojeździłem 2 miesiące i znów ciekło, założyłem oryginał i wytrzymał 6 miesięcy i jest wyciek ale delikatny. Mam teraz pytanie zanim kupie nową chłodnicę za 140zł czy dobry rozwiązaniem będzie próba uszczelnienia tego miejsca jakimś innym oringiem np. 58x6 , 59x5,5 czy 60x7 ale bez "uszu" ? Co o tym sądzicie?