Wymiana tarcz i klocków hamulcowych

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Boczkowski_D
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Wymiana tarcz i klocków hamulcowych

Post autor: Boczkowski_D » czw sie 19, 2010 09:17

Wiem, że temat jest dość popularny i przejrzałem już sporą ilość wątków, ale że jestem raczej zielony w mechanice i nie chcę już płacić kilku stówek za wymianę kompletnych hamulców w swoim aucie zdecydowałem, że zapytam tu jeszcze o kilka spraw z nią związanych. Z tego co czytałem przy wymianie tylnych klocków bardzo pomaga "wyciskacz" albo podobne narzędzie do tłoczków. Chcę się wyposażyć w takie cudo, ale może podpowiecie jakie kupić, żeby nie rozleciało się po pierwszym użyciu. Druga sprawa dotyczy czyszczenia i smarowania prowadnic, które lubią blokować klocek. Swego czasu w warsztacie gdy podglądałem jak mechanik wymieniał mi klocki, to używał jakiegoś białego spray-u do tego celu. Co wy proponujecie w tym zakresie? I na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę przy wymianie kompletnych hamulców w mk4 1.9 SDI?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wymiana tarcz i klocków hamulcowych

Post autor: Paweł Marek » czw sie 19, 2010 10:05