Jak sprawdzić stan techniczny silnika benzynowego

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

Jak sprawdzić stan techniczny silnika benzynowego

Post autor: Djwasyl1992 » czw kwie 11, 2013 15:35

Witam:)
Zakładam nowy temat poniewaz takiego nie znalazlem. Byl co prawda podobny ale temat byl tylko lekko lizniety:D A wiec chcial bym aby koledzy z forum wypowiedzieli sie na temat sprawdzania stanu technicznego silnika. Jakie operacje mozna wykonac wlasnorecznie a jakie u mechanika albo specjalnym zakladze:) Samemu chcial bym zrobic taki przeglad dla wlasnego spokoju. Z zawodu jestem mechanikiem lecz niestety nie mam typowej specjalizacji od pojazdow samochodowych;/ Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi:) Moze komus tez ten temat przyda sie.



ozzy1979

Re: Jak sprawdzić stan techniczny silnika benzynowego

Post autor: ozzy1979 » czw kwie 11, 2013 16:46

Temat rzeka...
Ale mozna mu wsadzić palca w doopę i zobaczyć, co sie na nim wyciagnie, powąchać, oblukać itd... Mozna wykręcić świece i także dobrze obejrzeć. Można zmierzyć cisnienie sprężania, mozna zrobić analizę spalin, można popatrzeć na kolor spalin...



Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

Jak sprawdzić stan techniczny silnika benzynowego

Post autor: JaskoDZA » czw kwie 11, 2013 16:54

Można mu dać w porządnie gazu i sprawdzić czy ma moc :okej: :pub:



Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

Jak sprawdzić stan techniczny silnika benzynowego

Post autor: Djwasyl1992 » czw kwie 11, 2013 18:29

Niestety u mnie juz nie ma mocy:P



Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680