Wiesz sklep czy warsztat może mieć całą serię tarcz dolukker pisze:Za pierwszym razem myślałem że to jakaś wada fabryczna tarcz, wrzucony był nowy komplet i po dość krótkim czasie dalej to samo czyli raczej małe szanse że trafiłem na jakieś 2 felerne komplety.
Jeśli twój samochód ma sprawne zawieszenie nie ma luzów i piasty są proste no to wskazuje na tarcze.
Jeśli warsztat stwierdził bicie tarcz i dokonał wymiany na następny nowy komplet to chyba stwierdził na jakiejś podstawie
czyli powinien dokonać pomiaru bicia na aucie.Więc jaki problem jest teraz podjechać do tego serwisu i powiedzieć że jest podejrzenie że kolejne tarcze są wadliwe i proszę zmierzyć bicie.Jak kolesie nie chcą dokonać pomiaru bo np. im się nie chce albo nie mają czujnika zegarowego do tego i auto-daty żeby sprawdzić jaka jest dopuszczalna tolerancja bicia to wtedy jadę do innego warsztatu i robię taki pomiar po czym wracam do nich i negocjuje.
Ja bym od tego zaczął.To że jest drugi komplet nie oznacza że jest tarcza prosta.
A jak chcesz to ja będę lada dzień zmieniał tarcze u siebie to ci mogę wysłać i wsadzisz na próbę sam te moje które nie biją.