zbiorniczek plynu wspomagania

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

zbiorniczek plynu wspomagania

Post autor: Semian » sob lip 05, 2014 21:01

koledzy , potrzebuje maly zbiorniczek do plynu wspomagania , ma on wejsc w miejsce miedzy ic , rura od icka i chlodnica .


polecacie cos ?

Obrazek


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14109
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zbiorniczek plynu wspomagania

Post autor: Michał_1977 » czw lip 17, 2014 07:29

Spróbuj ze zbiorniczkiem od 1,6TD SB.Tam był taki zbiorniczek jak butelka.

Możesz mi powiedzieć jeszcze dlaczego dałeś wentylator z tej strony chłodnicy? :hmm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

zbiorniczek plynu wspomagania

Post autor: Semian » czw lip 17, 2014 20:05

zbiorniczek dalem z mk4 , wpasowal sie idealnie,


dlaczego wentylator z tej strony , clean pod maska w dodatku z drugiej strony brak dla niego miejsca .


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14109
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zbiorniczek plynu wspomagania

Post autor: Michał_1977 » pt lip 18, 2014 11:26

Semian pisze:dlaczego wentylator z tej strony , clean pod maska w dodatku z drugiej strony brak dla niego miejsca .
Jeśli w jakiś sposób nie zmienisz w nim obrotów,to szlak go trafi gdy się włączy podczas jazdy. Pęd powietrza podczas jazdy będzie działał na śmigła wentylatora odwrotnie niż jego nominalne obroty i albo wyłamie śmigła,albo spali się silnik.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości