Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Djalo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 23, 2014 17:56
Lokalizacja: Lubsko

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: Djalo » pn lip 18, 2016 18:06

Witam, może ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć co może być nie tak.
A więc zrobiłem remont zawieszenia z przodu (łącznik stabka, gumy wahacza, sworznie oraz końcówki drazka) do tego wpadł zawias -40.
Pojechałem na zbieżność i pupa, koleś ze stacji powiedział że skończył mu się gwint na drazku a do skali jeszcze daleko. Według niego jest coś źle poskładane. Faktycznie patrzyłem na lewą stronę i końcówka jest wkręcona prawie na full.

Ktoś może się z tym spotkał? Co robić? Wybrać się do innego fachowca ? Zmieniać końcówkę?

Dzięki z góry


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: wojtas46 » pn lip 18, 2016 19:33

Djalo, są dwa rodzaje drążków , jedne krótsze z dłuższą końcówką i na odwrót , może pomieszałeś z tymi długościami



Awatar użytkownika
Djalo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 23, 2014 17:56
Lokalizacja: Lubsko

Re: Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: Djalo » pn lip 18, 2016 22:18

@wojtas46

Widziałem gdzieś dzisiaj ze są do wspomaga i bez. Ale drazka nie ruszałem, sama końcówka. Są też różne ich rodzaje? W sklepie motoryzacyjnym dostałem info że jest jeden typ.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



maxsymus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw kwie 14, 2016 19:46

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: maxsymus » śr lip 20, 2016 00:56

Trochę to dziwne w twoim przypadku ale zasada jest jedna drążki reguluje się razem być może jeden jest za mocno wykręcony w stosunku do drugiego ja bym jeszcze raz odpiął drążki od kolumny Mak Persona , kierownicę ustawił na wprost same koła także na wprost i potem dopiero zmontowałbym drążki z kolumną ...zapomniałem jeszcze dodać że kierownica należy tak kręcić aż końcówki z kolumny będą wychodzić mniej więcej po równo z każdej strony .



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: piotrek233 » pn lip 25, 2016 14:19

Są dwa rodzaje drążków i końcówek. Pewni masz źle dobrane



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Koniec gwintu na drazku kierowniczym.

Post autor: ciachotdi » wt lip 26, 2016 12:57

tak do 99 roku i po


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości