Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Ale amortyzatory masz oryginalne ?? Moze byc, że praca amortyzatora w węższym zakresie nie powoduje stuków, albo po prostu Twoje amory były udane, nie wiem ....
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Amorki wciąż seryjne z pierwszego wydania. Nie wiem jakiej mam firmy, oznaczenia np. 166 VWAAGKAQOD2, 5QO 512 O11 MA
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Po zaladowaniu gdy zawieszenie jest dociazone jest duzo lepiej mozna by rzec, wiec mozliwe ze luz montazowy staje sie nieistotny i zanika klekot bardziej wcisnietego amora. Czyli jest jakis pomysl - zlikwidowac jape i spokoj
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
wojtas_GT , gdzies na forum pisales chyba Ty, jak poprawic fabryke. Wpadł mi pomysł podlozyc twarde gumy powiedzmy 5 mm grubosci do górnego mocowania, z góry i z dołu. Górne mocowanie jest wszakże odseparowane od amortyzatora taką pianką ale dodatkowa guma moze by cos dała Wiadomo, jest to rzeźbiarstwo, ale może kiedys spróbuje ten patent
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Nie mam warunków - od lat pracuję w czymś innym, ale jak widać śledzę temat, choć przestałem zwracać uwagę na te zmniejszone klekoty z bilsteinów. Bardziej irytuje mnie przód, głównie z lewej strony jęczy jak potępieniec na garbach i jeszcze na gwarancji kombinacje na nic się nie zdawały - ciekawi mnie co, ale stawiam cały czas na stabilizator lub wahacz - po deszczu jest cicho raczej.
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Temat przerabiałem dość długo, amortyzatory miałem wymieniane chyba 4 razy (gwarancja),za każdym razem zaraz po wymianie w samochodzie była cisza a po przejechaniu od 300 do 900km pojawiały się pierwsze stuki.Aktualnie faktycznie mam najcichsze z wszystkich które miałem.
W przerwach między wymianami, pomagał demontaż amortyzatora kilkukrotne "napompowanie" i po zamontowaniu cisza 300-900km. Problem zawsze powracał po wymianie opon (samochód wisiał na podnośniku, amortyzatory rozciągnięte), częściowo znikał po trasie z mocno dociążonym bagażnikiem. Myślę że montaż sprężyn o skróconym skoku i praca amortyzatora w mniejszym zakresie, faktycznie może być rozwiązaniem problemu. Przez pewien czas jeździłem golfem 7 variant 1,6 diesel,(zakupiony u szwedzkiego dealera) z obniżonym fabrycznie zawieszeniem (jakiś pakiet) z tego samego roku produkcji i tam od początku zawieszenie pracowało cicho.
W przerwach między wymianami, pomagał demontaż amortyzatora kilkukrotne "napompowanie" i po zamontowaniu cisza 300-900km. Problem zawsze powracał po wymianie opon (samochód wisiał na podnośniku, amortyzatory rozciągnięte), częściowo znikał po trasie z mocno dociążonym bagażnikiem. Myślę że montaż sprężyn o skróconym skoku i praca amortyzatora w mniejszym zakresie, faktycznie może być rozwiązaniem problemu. Przez pewien czas jeździłem golfem 7 variant 1,6 diesel,(zakupiony u szwedzkiego dealera) z obniżonym fabrycznie zawieszeniem (jakiś pakiet) z tego samego roku produkcji i tam od początku zawieszenie pracowało cicho.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob sty 06, 2018 15:27
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Witam.
Jestem posiadaczem Golfa Sportsvana 1,4 TSI 125 kM od końca 2016 roku. W moim samochodzie praktycznie od początku występują "pukania" tylnego zawieszenia przy powolnym przejeżdżaniu przez poprzeczne garby, przejazdy kolejowe, tramwajowe. Wizyty w serwisie Vw kończą się zawsze tym samym tzn. niczym. Panowie mechanicy twierdzą, że: nie słyszą albo, że to jest normalna praca zawieszenia. Nie zgadzam się absolutnie z takim twierdzeniem gdyż nie jest to normalne zjawisko. Powodowane musi być luzem jakiegoś elementu zawieszenia bądź wadą fabryczną danej części. Były już podejmowane różne próby w serwisie z wyeliminowaniem tego "zjawiska" ale ono nie ustaje. Sądzę, że konieczna będzie wymiana w tylnym zawieszeniu amortyzatorów, może również odbojów lub czegoś innego (okaże się po rozebraniu). Nadmienię, że przy wizytach w ASO Vw i sprawdzaniu tylnego zawieszenia nie wykazuje ono nigdy luzów i jest jakby podstawą do twierdzenia, że wszystko jest ok !!! Jeśli ktoś miał już wymieniane tylne zawieszenie to proszę o kontakt. W razie potrzeby służę swoim telefonem.
Pozdrawiam
Zbyszek
Jestem posiadaczem Golfa Sportsvana 1,4 TSI 125 kM od końca 2016 roku. W moim samochodzie praktycznie od początku występują "pukania" tylnego zawieszenia przy powolnym przejeżdżaniu przez poprzeczne garby, przejazdy kolejowe, tramwajowe. Wizyty w serwisie Vw kończą się zawsze tym samym tzn. niczym. Panowie mechanicy twierdzą, że: nie słyszą albo, że to jest normalna praca zawieszenia. Nie zgadzam się absolutnie z takim twierdzeniem gdyż nie jest to normalne zjawisko. Powodowane musi być luzem jakiegoś elementu zawieszenia bądź wadą fabryczną danej części. Były już podejmowane różne próby w serwisie z wyeliminowaniem tego "zjawiska" ale ono nie ustaje. Sądzę, że konieczna będzie wymiana w tylnym zawieszeniu amortyzatorów, może również odbojów lub czegoś innego (okaże się po rozebraniu). Nadmienię, że przy wizytach w ASO Vw i sprawdzaniu tylnego zawieszenia nie wykazuje ono nigdy luzów i jest jakby podstawą do twierdzenia, że wszystko jest ok !!! Jeśli ktoś miał już wymieniane tylne zawieszenie to proszę o kontakt. W razie potrzeby służę swoim telefonem.
Pozdrawiam
Zbyszek
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Zbyszku - fakt faktem stron jest az 24 ale nie czytales i mowisz to co inni, przeleciales co najwyzej. Poczytaj a prwnoe dojdziesz do tego ze to walka z wiatrakami i zadne kolejne wymia y w ASO nie eliminuja problemu w calosci i szybko powraca; nieco lepiej jest np. na Bilsteinie ale nie powiem ze wtedy praca zawieszenia staje sie bezszelestna - nie terkocze jak wytluczone zawieszenie ale bywa slyszalne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 11:13
- Lokalizacja: poznań
Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
czytając takie komentarze można się załamać...gdzie ta jakość vw...brak słów
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Witam wszystkich, na początku miesiąca kupiłem Golfa VII Variant 1.4TSI 125KM 2016 z przebiegiem 45tyś km.
Samochód ma jeszcze fabryczną gwarancję do 2019 oraz roczne ubezpieczenie z Das Welt Auto.
Szukając powodu stukania z tyłu trafiłem na ten wątek, oczywiście sprawdzałem czy stukania nie powoduje coś w bagażniku, bo na początku takie miałem podejrzenia, więc jestem pewny, że nie stuka nic wewnątrz.
Czy warto zgłaszać problem do serwisu VW, czy jak wyczytałem w tym wątku zmienić samemu amorki na bilstein b4 i zapomnieć o sprawie ?
Bo nie wiem czy przy przebiegu 45000km i 2lata jest sens wykłócać się z serwisem o amortyzatory?
Samochód ma jeszcze fabryczną gwarancję do 2019 oraz roczne ubezpieczenie z Das Welt Auto.
Szukając powodu stukania z tyłu trafiłem na ten wątek, oczywiście sprawdzałem czy stukania nie powoduje coś w bagażniku, bo na początku takie miałem podejrzenia, więc jestem pewny, że nie stuka nic wewnątrz.
Czy warto zgłaszać problem do serwisu VW, czy jak wyczytałem w tym wątku zmienić samemu amorki na bilstein b4 i zapomnieć o sprawie ?
Bo nie wiem czy przy przebiegu 45000km i 2lata jest sens wykłócać się z serwisem o amortyzatory?
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Zawsze jest sens. Bilsteiny to rozwiazanie platne i niezupelnie zamyka sprawe. Ten typ tak ma. Ciekawi mnie czy ktos robil patenty w stylu dokladka wygluszeń czy mas bitumicznych w bagaznik, bo odchudzajac siódemkę oszczedzali na wszystkim, w kombi dach z tylu tez goly raczej, moze sa jakies skuteczne sposoby inne niz amorki, bo irytuje wymiana dobrych na nowe z malym skutkiem, obojetnie jakiej marki. Przod zgrzypi - stabilizator na garbach, szyby sie rysują - coraz wiekszy szajs za coraz wieksze pieniadze.
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
wojtas_GT u mnie też skrzypiało jak skręcałem i jakieś koło z przodu wjechało w dołek. Też stawiałem na gumy stabilizatora (nie ma samych gum do kupienia, tylko cały stabilizator - cena prawie 1500 zł ). Tak szukałem co to może być i jak naciskałem maskę bliżej szyby, tam gdzie pod maską jest uszczelka na plastikowym podszybiu usłyszałem znajome skrzypienie. Co się okazało uszczelka była tak sucha od gorąca silnika, że skrzypiała w kontakcie z metalową maską. Nasmarowałem silikonem w sprayu uszczelkę i już nic nie słychać. Sprawdz u siebie może u Ciebie jest tak samo.
pozdrawiam
Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz
Witam, jestem po sporych doswiadczeniach ze stukami amorków w Mk7, a więc rzeczywiście Bilstein nie załatwia sprawy. Co dziwne u mnie ten sam amortyzator Bilstein nie pukał po stronie kierowcy, a po zamontowaniu na stronę pasażera słychać stuki. hehe
Sprawę załatwiły u mnie amortyzatory MONROE. W końcu praca amortyzatorów tylnych stała się niesłyszalna. Link do intercars : https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... r-tyl.html
Jeżeli chodzi o skrzypienie stabilizatora, ASO w ramach gwarancji psika sprayem teflonowym. Pozdro
Sprawę załatwiły u mnie amortyzatory MONROE. W końcu praca amortyzatorów tylnych stała się niesłyszalna. Link do intercars : https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... r-tyl.html
Jeżeli chodzi o skrzypienie stabilizatora, ASO w ramach gwarancji psika sprayem teflonowym. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości