Trochę uzupełnię.
Nie udało mi się tego ściągnąć, próbowałem odkręcić gumowy przewód z drugiej strony, ale tam znów mi strzelił przewód sztywny... ehhh Był zbyt skorodowany.
Tak więc będę dorabiać trochę przewodu sztywnego i założę nowe giętkie gumowe łączniki.
Co do samej wymiany tylnej osi.
Okazało się, że śruba trzymająca oś tylną (kierowca -UK, pasażer -PL) nie może być wyjęta, bo zbiornik paliwa blokuje, musiałem ciąć i nową założę z drugiej strony.
Rozbieranie zacisków hamulcowych, to też był wysiłek. H8 śruba ta na dole nie chciała się odkręcić i Hex8 zrobił się prawie okrągły. Udało się wykręcić dzięki rozebraniu klocków i tarcz, poprzez ruzruszanie góra dół, to nie jako zluzowało śrubę - i to w obydwu kołach.
Poziom rdzy na łożysku i czujniku ABS jest wręcz porażający ;( niechcący uszkodziłem też ta "koronkę" na łożysku do ABS. Stwierdziłem, że wymienię łożyska, ośki oraz czujniki ABS, skoro mam już wszystko "na stole".
Do tego stopnia zgniło, że osłona (chyba się nazywa osłona przed spryskiwaniem?) splash panel - nie istnieje:)
Tak więc postanowiłem wymienić wszystko, poza zaciskami, które nie wyglądają źle, odpowietrznik można odkręcić bez problemu. I tak koszta tragiczne... Ale cóż się nie robi dla Golf'a hehehe
W związku z tym mam pytanie dotyczące zalania płynu hamulcowego.
Obecnie prawie cały płyn mi wyciekł. Jak najsprawniej uzupełnić płyn hamulcowy po złożeniu wszystkiego do kupy?
I jeszcze pytanie na marginesie, czy czujnik ABS nowy, ma w komplecie śrubę H5? Nie mogę starej wykręcić i już zrobiła się okrągła, więc jej nie wykręcę. Ewentualnie, może ktoś wie jaki numer ma taka śruba?
Pozdrawiam i napiszę ewentualne postępy - na razie czekam na części.