Maglownica mk4

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gruszon18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw lip 11, 2013 14:46
Lokalizacja: Świdnik

Maglownica mk4

Post autor: gruszon18 » pt gru 19, 2014 19:23

Gwarancję Ci dają na rok, Ale magiel może i powinien wytrzymać dłużej. Jak wymieniasz magiel to i pompe wspomagania, bo tam się w pompie cusik wyrabia i powstają opiłki i dlatego uszczelniacze siadają w maglownicy. Ja osobiście bym nie dał tyle za maglownice, sam muszę kupić używaną, bo okazało się że mojej się nie opłaca robić.



loudnes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 18, 2014 22:49
Lokalizacja: Konin

Maglownica mk4

Post autor: loudnes » pt gru 19, 2014 22:30

Dzisiaj się ugadałem do regeneracji na jutro. Odległość 100 km masakra. Pojadę w 6h-7h maja to zrobić podobno. Koszt całkowity 750 zł w tym jest: regeneracja magla, wymiana drążków i końcówek, zalanie nowym płynem, geometria, nowe osłony gumowe, montaż i demontaż. Tutaj nowa (podobno oryginalna) 950 zł (są końcówki i inne duperele) montaż i demontaż będzie z 200 zł do tego geometria 50-70 zł wyjdzie 1200 razem ale trzeba jeszcze płyn kupić. Różnica 450-550 zł :( Jutro się zapytam o tą pompę co i jak. Czy ją regenerować czy może zostać. Używana to loteria ;/ Nigdy nie wiesz czy z rozbitka. Już tyle się naczytałem jak ludzie dostawali i okazywało się, że po 3 miesiącach używana też cieknie ;( A taka używka 300-500 zł. A płyn, końcówki itp musisz i tak dokupić, do tego geometria. A skąd wiesz że nie można jej regenerować? Ktoś na nią patrzył z zakładu który regeneruje??? Chyba dzisiaj się pomodlę :satan: Nie mam szczęścia do mechaników i innych szarlatanów. W mojej okolicy jeszcze nie znalazłem odpowiedniego godnego polecenia specjalisty ;(
Byle jutro Panowie z pewnej firmy (nazwę podam jak zrobią ;] ) się spisali na medal. Pozdro



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Maglownica mk4

Post autor: steniu4 » pt lut 27, 2015 00:03

loudnes pisze:Byle jutro Panowie z pewnej firmy (nazwę podam jak zrobią ;] ) się spisali na medal. Pozdro
To co jest ziomek?? Nie spisali się??
Jak tak opisujesz to co mają ci zrobić, za ile i w jakim czasie to nasuwa mi się na myśl jedna firma z Poznania w której pytałem o zrobienie magla. Jedyne co, to pytam gościa co jak okaże się, że moja przekładnia się nie nadaje do regeneracji...?
Odpowiedział z uśmiechem, że jeszcze im się taka nie trafiła przez kilka lat...

Ja postawiłem na używkę od kolegi z forum.
Przełożone, zalane świeżym olejem i jazda. Cały czas jest ok, walnąłem już ponad 400km i jest supcio więc nie ma co od razy trząść porami i regenerować za tyle siana jak nie wiadomo ile ma to być dobre. Miałem już kilka mk4/bor i tu pierwszy magiel wysypany przy blisko 300tyś km a wcześniej miałem podobne lub większe przebiegi i nie było żadnych problemów...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

yasioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lis 14, 2014 09:36
Lokalizacja: Poznań

Maglownica mk4

Post autor: yasioo » pt mar 27, 2015 01:47

steniu4 Byłbys w stanie zdradzic jaka to firma? I jaka cene Ci zaspiewali? Bo szczerze to nie wiem co mam zrobic, gdyż moja przekładnia zaczeła stukac niemiłosiernie, na dodatek samochód zaczyna pływac po drodze, wiec luz jest spory i nie wiem czy kupowac nowa czy regenerowac?!

Patrzyłem na te allegrowe Borsehung, ale po zdjeciach z niektórych aukcji i na innych stronach widac jakieś zeszlifowane numery na korpusach, wiec chyba to ma mało wspólnego z nową, może i oryginał ale coś w nich śmierdzi. Inna sprawa jest z ta 4-ro letnia gwarancja. ciekawi mnie to niezmiernie i napisałem do paru firm o przesłanie warunków gwarancji i montazu. zobaczymy co odpisza.



loudnes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 18, 2014 22:49
Lokalizacja: Konin

Maglownica mk4

Post autor: loudnes » czw paź 22, 2015 10:58

Odpowiadam po pewnym czasie. Magiel robili i chodzi nic nie cieknie. Uwineli się w 1 dzień. Firma była z Aleksandrowa łódzkiego ogłaszają się na allegro. Za chwilę będzie rok i jest ok. Czas pokaże jeśli będzie coś nie tak odezwę się.



irmina30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 14, 2015 11:12

Maglownica mk4

Post autor: irmina30 » pn lis 02, 2015 09:13

A bezpieczniej będzie kupić zamienniki czy oryginały? Kliknij...ktoś już u nich zamawiał części?



luckd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn sie 13, 2012 23:20
Auto: Octavia
Silnik: BFQ

Re: Maglownica mk4

Post autor: luckd » śr sty 24, 2024 19:55

Jak złapie za koło (na obu tak samo się dzieje) na godzinie 3 i 9 i ruszam na boki to mam wyczuwalny luz i stuki w okolicach przekładni, delikatne ruchy kierownicy też skutkują stukaniem, wszystko na zgaszonym silniku. Myślicie że to magiel do wymiany? Nic nie cieknie ale auto myszkuje po drodze przy prędkościach 100-120km/h, a przy wietrze to już fatalnie się prowadzi. Chciałbym jeszcze delikatnie dokręcić śrubę maglownicy, myślicie że to coś pomoże?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Maglownica mk4

Post autor: marcin7x5 » czw sty 25, 2024 18:12

Zapewne krzyżak w kolumnie kierowniczej się odzywa



luckd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn sie 13, 2012 23:20
Auto: Octavia
Silnik: BFQ

Re: Maglownica mk4

Post autor: luckd » pt sty 26, 2024 18:58

Jakiś czas temu sprawdzałem te krzyżaki i niczego się nie dopatrzyłem. A zużyte drążki kierownicze mogą powodować takie problemy? Jak odróżnić zużyte drążki od zużytej maglownicy bez zdejmowania osłon drążków?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9202
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Maglownica mk4

Post autor: wesol » sob sty 27, 2024 08:53

Pisze wyraźnie nazwa firmy producenta. To zamiennik.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

luckd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn sie 13, 2012 23:20
Auto: Octavia
Silnik: BFQ

Re: Maglownica mk4

Post autor: luckd » pt lut 02, 2024 18:37

Jak odkręcę i wybiję końcówkę drążka ze zwrotnicy to będę w stanie ocenić czy zużyty jest drążek czy też maglownica?



Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 628
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

Re: Maglownica mk4

Post autor: areczek0000000 » pt lut 02, 2024 19:44

Niestety, ale osłony drążków trzeba zdjąć.


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Maglownica mk4

Post autor: marcin7x5 » sob lut 03, 2024 12:14

Podjedź sobie na stację diagnostyczną to ci sprawdzi lub nawet sam sobie zobaczysz czy masz luzy. Trzeba ręką dotknąc i ścisnąć to poczujesz luzy i stuki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości