Post
autor: Paweł Marek » wt gru 18, 2012 22:06
seba900, są dwie kwestie, pierwsza taka że szybę kierowcy używasz najczęściej a zamienniki trwałe nie są, wszystko jedno jakie Topran czy inne dwa lata to już byłoby dużo. Druga rzecz to kwestia montażu, niby nic trudnego ale należy bardzo dokładnie ustawić szybę w uchwytach, lekkie przesunięcie w jedną czy drugą stronę powoduje że szyba pracuje skośnie i ma bardzo duże opory co się przekłada na trwałość mechanizmu. Więc zakładasz szybę w uchwyty, nie zakręcasz, podnosisz w górę i w dół (pomagając ręką coby nie wyskoczyła ) wiele razy, sprawdzasz jeszcze raz czy równolegle dochodzi do górnej ramki i dopiero zakręcasz. A ponieważ od 10 lat mam dwa auta z tym to wyrobiłem sobie zdanie że najlepiej zdobyć jednak sprawny mechanizm używany - masz go za ok 150 zeta - posłuży dalej, a druga opcja - jeśli w oryginalnym mechanizmie postrzępiła się tylko linka a plastyki tulejki itd sa ok, to wymienić samą linkę - specjalistycznym zakładzie za 4-5 dych, samemu za cenę linki czyli jakieś 15 zeta i ze dwie godzinki zabawy z mocowaniem na niej w odpowiednich miejscach 4 uchwytów dorobionych z kawałka przewierconego gwoździa. Nie jest to proste, w razie czego poszukaj mojego opisu dowiesz się gdzie są myki żeby to dobrze działało.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.