Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Post autor: doggie » pt mar 01, 2013 16:16

U kolegi w Mk4 z klimatronikiem wywala błąd silniczka V68, ponadto auto grzeje ciągle na maksa bez względu na ustawienia temperatury dopiero po zrobieniu OFF czuć chłód :D nastawy podstawowe VCDS-em przywracają wszystko do normy ale na krótki czas, szukamy porady jak dostać się do tego silnika i gdzie jest on umiejscowiony czy w centralnej części kokpitu czy za schowkiem bo cholercia nigdzie nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuję za porady i zapewniam że będzie :pub:



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Post autor: wojtas46 » pt mar 01, 2013 16:55

http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... ic4lz.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
V 68 to nr 19



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Post autor: iigAlisArr » pt mar 01, 2013 17:03



Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Post autor: doggie » sob mar 02, 2013 19:40

dzieki, widziałem te linki ale nie byłem pewien czy w Mk4 jest jak w passacie :pub:



Awatar użytkownika
krizzo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw wrz 29, 2011 23:34

Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

Post autor: krizzo » czw gru 19, 2013 15:05

Dzisiaj sam robiłem, zacinało mi się na max gorącym.

Foty:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.
Obrazek

Potencjometr wyczyściłem tym:
Obrazek

Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.

EDIT 06/01/2015

Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości