Problem z Climatronikiem

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Problem z Climatronikiem

Post autor: bieniek1984 » wt lut 18, 2014 22:21

Witam!
Golf 4 2000 r ALH
Chciałem opisać swój problem z klimatyzacją jakiś czas temu ok 3-4 mc rozszczelniła mi się klimatyzacja poszła chłodnica. Więc nadszedł dzień naprawy wiec chłodnica wymieniona w dniu wczorajszym. Dziś miałem jechać ją nabić a tu niespodzianka koło kompresora przestało się kręcić jeszcze dwa dni temu wszystko chodziło. Kolega który mi wymieniał chłodnice mówi że mogło pójść łożysko. Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem. Na VAGu nie ma błędów a test klimatyzacji wykazał 444 00 (czyli jak dobrze wyczytałem brak błędów)
I tu moje pytanie
1. co może być przyczyną zatarcia się koła sprężarki
2. czemu tak działa climatronic jestem przekonany że wcześniej było tak że jak gasiłem silnik na 1 biegu nawiewu to po ponownym uruchomieniu odpalał na 1 biegu.
Proszę o pomoc :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z Climatronikiem

Post autor: grg474 » wt lut 18, 2014 22:47

bieniek1984 pisze:Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem.
prawidłowo - przy ustawieniu na AUTO prędkość wiatraka jest zależna od temperatury wewnątrz samochodu, temperatury za nagrzewnicą i temp pod filtrem ppyłkowym.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Problem z Climatronikiem

Post autor: bieniek1984 » wt lut 18, 2014 23:06

grg474, jest ustawione na ECON ale nie robi różnicy sprawdzałem już na każdej opcji i nic. Dodam że nadal nie mam odczynnika w układzie.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości