[MKIV] Podswietlenie wnetrza

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ssebixx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sie 14, 2009 21:54
Lokalizacja: gdansk

[MKIV] Podswietlenie wnetrza

Post autor: ssebixx » śr cze 15, 2016 15:06

Witam
Troszkę czytałem ale dalej jestem zielony mam problem nie działa tak jak powinno podswietlenie wnetrza raz działa raz nie.

Czasem jak otworze centralnym drzwi zapala sie podswietlenie czasem nie i nie idzie nawet włączyc recznie w drzwiach jak i w bagażniku tez nie pali sie.
Gdy wejde do auta i ciagle otwieram pilotem auto to po jakims 30 razie sie zapali.

Brzeczyk działa normalnie.



Awatar użytkownika
Heavy20122
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: czw paź 30, 2014 17:33
Lokalizacja: Sochaczew

[MKIV] Podswietlenie wnetrza

Post autor: Heavy20122 » śr cze 15, 2016 22:25

Było to milion razy na forum, pewnie masz uszkodzony mikrostyk w zamkach. Ja też nie mam w przednich drzwiach pasażera ale dałem sobie spokój, robota nie opłacalna i za dużo rozbierania ponieważ mikrostyk ukryty jest w zamku...Często też w zamku są zimne luty, ale mi się nie chcę rozbierać boczka i zamka.. :bajer: :kac:


________________________________________________________________________________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

maciej1486
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 19:52
Lokalizacja: Bydgoszcz/Nakło

[MKIV] Podswietlenie wnetrza

Post autor: maciej1486 » pt cze 17, 2016 21:08

U mnie pół roku nie działało w drzwiach pasażera, aż samo zadziałało i działa już miesiąc :D



ssebixx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sie 14, 2009 21:54
Lokalizacja: gdansk

[MKIV] Podswietlenie wnetrza

Post autor: ssebixx » sob cze 18, 2016 12:18