Problem z przeplywomierzem w mk II 1.3i

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

motyl7

Problem z przeplywomierzem w mk II 1.3i

Post autor: motyl7 » pn kwie 04, 2005 00:14

Glownie to chodzi mi o taki motyw ;) gdy po odlaczeniu dolotu (czyli powietrze wedruje bez przeplywomierza) to silnik po chwili gasni. Jak zrobic aby moc jakos to zmienic i czy mozna w jakis niezbyt skomplikowany sposob przerobic ow przeplywomierz tak aby byl wydajniejszy (czy taj czesciej lub stale otwarty) i zeby nie gasl ??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt kwie 05, 2005 07:26

wstawic wiekszy od PF,PB lub 2E i odpowiednio wyregulowac sprezyne - to jedyne wyjscie dla tego sterownika, inne to zastosowanie ukladu z g40 lub innych i dostrojenie sterownika do nowych warunkow pracy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

motyl7

Post autor: motyl7 » wt kwie 05, 2005 17:22

Co masz na mysli mowiac dostrojenie sterownika do nowych warunkow pracy, jak tego dokonac?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 06, 2005 21:09

mam na mysli chiptuning, dokonac w jakims zakladzie ktory sie zajmuje tego typu modyfikacjami.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości