przelotówka

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

santii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 21:36

przelotówka

Post autor: santii » wt kwie 05, 2005 21:55

ile moze kosztowac pelna przelotówka do golfa MKIII 1.8 savoy ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: przelotówka

Post autor: Borys » śr kwie 06, 2005 07:59

santii pisze:ile moze kosztowac pelna przelotówka do golfa MKIII 1.8 savoy ??
??????????????????????? a co to jest przelotówka???? :bajer: :bajer: :bajer:

pierwsze słyszę

opisz dokladnie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 06, 2005 08:40

Pewnie chodzi o przelotowy układ wydechowy, ale odradzam. Takie zabiegi robi się przy doładowanych silnikach. Gdy zdjąłem turbo i zostawiłem przelotowy wydech myślałem, że wszystkko jest oki, ale się myliłem. Po założeniu wydechu starego okazało się, że fura lepiej śmiga. Wnioski można samemu wyciągnąć z tego.



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » śr kwie 06, 2005 17:32

wniosek jest taki ze przelot i przelot to roznica :P ja mialem na bezyniaku (bez turbo) jak i wielu innych i 90% chwali sobie 10% zostaje na bezmyslne wstawianie rur :pub: (nie mowie ze tak bylo u ciebie :) )


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr kwie 06, 2005 22:42

prozak pisze:wniosek jest taki ze przelot i przelot to roznica :P ja mialem na bezyniaku (bez turbo) jak i wielu innych i 90% chwali sobie 10% zostaje na bezmyslne wstawianie rur :pub: (nie mowie ze tak bylo u ciebie :) )
z głosnego wydechu w tym przelotowego tak szybko sie wyrasta jak sie go szybko robi,

wystarczy jedna dłuzsza trasa i oczywiscie odpowiedni wiek kierowcy
wiem cos na ten temat


dopiero teraz przychodzi refleksja jaki to cżłowiek był głupi i pociął taki dobry wydech, nie mówie tu o katalizatorze ale tłumikach


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » czw kwie 07, 2005 01:03

etem u mnie jest głos i jakos daje rade a nie raz robiłem trasy po 800km
moja rada jest taka trzeba zapier.. pow 160 km/h wtedy tak nie słychac ze jest głosno i sie szybciej zajedzie


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw kwie 07, 2005 10:50

Borys sciagnij sobie z wontku wydech pliczek zalaczony odemnie a sam zobaczysz jak glosny jest kompletny przelotowy wydech zrobiony z glowa. zapominasz ze sportowe tlumiki tez maja wygluszenie. tamten wydech jest w kancie ktory robil trasy bydgoszcz - leba a nie zapominaj ze tamtego wygluszenia auta nie mozna porownac do wygluszenia mk2 czy mk3.

heh troche nieskladnie napisalem ale wlasnie sie obudzilem ;)


kto hamuje ten przegrywa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości