[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob mar 10, 2007 00:25

heh no nie wiem czy tylko 5 KM bo jezeli ABS ma 90KM a rozni sie od AAM wałkiem, komputerem i stopniem sprezania AAM to 9,5 a ABS 10 zmieniajac 2 pierwsze raczej przyrost bedzie rzedu 10-12KM

a jak sprawa wyglada zeby przełozyc głowice z jekiegos MK2 na pełnym wtrysku? mysle ze wtedy przysrost mocny bedzie rzedu przynajmniej 20KM a to juz jest cos tylko czy jest mozliwe?



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob mar 10, 2007 00:36

Czy oby kolektory wydechowe nie sa inne ? Średnica wydechu taka sama ?
Co do wtrysku to były silniki 1.8 8V w mkII na pełnym wtrysku i miały taką samą moc co wersje z monowtryskiem czy nawet gaźnikiem.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob mar 10, 2007 00:43

wydech jest identyczny procz 1 małego szczegolu za aktalizatorem a AAM jest kolejny tłumik a w ABS zwykła rura łatwo to zmienic jezeli wogole trzeba

a czy mozesz mi objasnic czemu nie mozna załozyc kompletnej głowicy z KR/PL/PF?



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob mar 10, 2007 14:16

Nie wiem ale na pewno ktoś inny odpowie na Twoje pytanie. Przypuszczam że problemem sa różnice w krztałtach głowic.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » ndz mar 11, 2007 20:23

Zoltecek pisze:a czy mozesz mi objasnic czemu nie mozna załozyc kompletnej głowicy z KR/PL/PF?
z PL jeszcze się chyba da. ale z KR/PL do AAM? zapomnij... przecież KR i PL to już 16 zaworów, a to się oprócz zmiany zasilania silnika wiąże ze zmianą całego rozrządu i dziesiątek innych pierdół... koszt też jest niemały. dlatego jedyną racjonalną opcją podniesienia mocy w AAM jest... swap. na inny silnik.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr mar 14, 2007 19:37

czy przy zmianie na np kompa z abs i wałek rozrządu z rp (z mk2) musze regulować jakoś zapłon jeżeli tak to jak?
Czy da lepsze efekty zamontowanie innego wałka? np od 2e bądz innego mocniejszego, chodzi mi o to czy któryś z nich jest bardziej wydajny w rozumieniu przyrozst właściwości jezdnych motoru i spalania, bo z tym od rpsłyszałem ze rzędu 05litra wiecej pali wahy ale jak z innymi?
Kupiłem wałek z rp z kołem zębatym, czy musze to koło zdjąć czy moge poprostu wyjac stary wałek i nowy wadzić na to miejsce? dużo roboty? rozumiem ze uszczelke pokrywy zaworów jak zwykle nową trza dać to standard:)

Pozdrawiam.


Mk3 GTI 16V ABF

msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » czw mar 15, 2007 00:02

dobry post a teraz ja mam pytanie mam
ADD silnik mexico wersja wielopunktowy wtrysk i chyba 90 kM ( niewiem )
co tu moge zrobic aby to troche szło lepiej w lipcu jak go kupiłem poszedł prawie 200 ale na bezynie teraz ma gaz i max to 170 ( oj długo sie napedza ) tak wiec jakies propozycje nie za drogie.

czy soft turbo to alternatywa i ile kasy trzeba szykować


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw mar 15, 2007 03:07

msokolek pisze:dobry post a teraz ja mam pytanie mam
ADD silnik mexico wersja wielopunktowy wtrysk i chyba 90 kM ( niewiem )
co tu moge zrobic aby to troche szło lepiej w lipcu jak go kupiłem poszedł prawie 200 ale na bezynie teraz ma gaz i max to 170 ( oj długo sie napedza ) tak wiec jakies propozycje nie za drogie.

czy soft turbo to alternatywa i ile kasy trzeba szykować
regulacja gazu, świece, przewody, filtry i bedzie jak było.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw mar 15, 2007 09:15

wiesz zawsze cos kosztem czegos jak chcesz zeby jezdził szybciej to moze regulacja LPG pomoze ale zacznie wiecej palic ja na twoim miejscu przełozyłbym wałek od jakiegos PB/PF i załozył kompa od niego mysle ze mocy przybedzie:)



msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » pt mar 16, 2007 00:09

no tak wszystko ładnie ale czy do tej amerykańskiej wersji
to beda pasowały części od innych ???
jak pisałem mam silnik ADD


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn mar 19, 2007 01:26

Powiedzcie mi jeszcze, czy to musi być stwrownik silnika ABS od golfa 3? moze to byś np od passata 90konnego też ABS np z 92/93 rok?
Albo od pasata GT?
Bo mam do dostania sterowniki z numerami :
443 907 311 B passat gt 90km 1.8
357 907 311A Passat/santana 1.8 ABS (to według etki)

Pozdrawiam i proszę o pilną odpowiedz bo to bardzo ważne i pilne dl mnie teraz


Mk3 GTI 16V ABF

marlbor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn kwie 25, 2005 06:03
Lokalizacja: płońsk
Kontakt:

Post autor: marlbor » pn maja 14, 2007 20:56

drążac temat AAM - dzis otrzymałem propozycje wymiany wałka rozżądu w cenie samego wałka w celu przetestowanie jaka będzie różnica - czytając kilka postów na forum - odniosłem wrażenie ze wymiana samego wałka tak narpawde nic nie daje - gość które zaproponował mi wymianę wałka twierdzi, że różnica w stopniu sprężania jest nie ważna (tzn nie jest kluczowa) i że kompa nowego też nie trzeba wymieniać i że sam wałek da moc - co do wałka jest to wałek z silnika 1.8 115 konnego o ile czegos nie pokrecilem - pozdrawiam i prosze nie piszcie wcisnij szukaj bo wciskałem :P



McGyver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:22
Lokalizacja: Podlaskie Białystok
Kontakt:

kombinacje interpelacje :)

Post autor: McGyver » pn maja 14, 2007 22:50

marlbor pisze:drążac temat AAM - dzis otrzymałem propozycje wymiany wałka rozżądu w cenie samego wałka w celu przetestowanie jaka będzie różnica - czytając kilka postów na forum - odniosłem wrażenie ze wymiana samego wałka tak narpawde nic nie daje - gość które zaproponował mi wymianę wałka twierdzi, że różnica w stopniu sprężania jest nie ważna (tzn nie jest kluczowa) i że kompa nowego też nie trzeba wymieniać i że sam wałek da moc - co do wałka jest to wałek z silnika 1.8 115 konnego o ile czegos nie pokrecilem - pozdrawiam i prosze nie piszcie wcisnij szukaj bo wciskałem :P

MAlbor zapodamy ci wałek od ABK motorka, i zobaczymy efekt. Ja dzisiaj robiłem ABS z 94 rok bez gazu, po ustawieniu wszystkiego i naprawie zbierał sie skubaniec sporo lepiej od Twojego perszinga aż sam się zdziwiłem :panna: , aparat zapłonowy jest ten sam w AAM i ABS więc potestujemy jak będzie z wałeczkiem od ABK a jak coś to pożyczę ci mój od NE, a ty sie pan rozejrzyj za kompem do ABS :okej:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: kombinacje interpelacje :)

Post autor: Borys » pn maja 14, 2007 23:34

McGyver pisze:
marlbor pisze:drążac temat AAM - dzis otrzymałem propozycje wymiany wałka rozżądu w cenie samego wałka w celu przetestowanie jaka będzie różnica - czytając kilka postów na forum - odniosłem wrażenie ze wymiana samego wałka tak narpawde nic nie daje - gość które zaproponował mi wymianę wałka twierdzi, że różnica w stopniu sprężania jest nie ważna (tzn nie jest kluczowa) i że kompa nowego też nie trzeba wymieniać i że sam wałek da moc - co do wałka jest to wałek z silnika 1.8 115 konnego o ile czegos nie pokrecilem - pozdrawiam i prosze nie piszcie wcisnij szukaj bo wciskałem :P

MAlbor zapodamy ci wałek od ABK motorka, i zobaczymy efekt. Ja dzisiaj robiłem ABS z 94 rok bez gazu, po ustawieniu wszystkiego i naprawie zbierał sie skubaniec sporo lepiej od Twojego perszinga aż sam się zdziwiłem :panna: , aparat zapłonowy jest ten sam w AAM i ABS więc potestujemy jak będzie z wałeczkiem od ABK a jak coś to pożyczę ci mój od NE, a ty sie pan rozejrzyj za kompem do ABS :okej:

NE ma sterowanie zapłonem podcisnieniowo, sam pisałes kilka postów temu, a AAM/ABS ma sterowanie z ECU wiec co ty chopie wypisujesz


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości