AAM+ co lepiej włożyć?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szymko2000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

AAM+ co lepiej włożyć?

Post autor: szymko2000 » pt maja 16, 2008 11:56

mam aam-a i chce troszkę go odmulić
mam do wyboru kpl. komp i włek od abs lub kpl od 2e.
co wybrać proszę o poradę najlepiej od osób które maja to już za sobą.
czego moge sie spodziewać po takiej modyfikacji.
czy zmiena dynamiki i spalania jest6 duża?
pozdrawiam i czekam na rzeczowe odpowiedzi.

dodam że przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące aam+ chodzi mi o podsumowanie .



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt maja 16, 2008 22:39

z tego co wiem to wałek i komp nie są tu cudownym antidotum, główna różnica i potencjał kryje się w głowicy - dopiero jak ją dłubniesz/zmienisz i doprawisz przede wszystkim stopień sprężania to wałek i komp mają jakiś sens - w przeciwnym razie masz raczej "placebo" :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » sob maja 17, 2008 18:36

podepne sie pod temat co by mi było potrzebne aby wymienic silnik aam na 2e? Sam silnik wystarczy?



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob maja 17, 2008 19:24

wesdam pisze:Sam silnik wystarczy?
W zyciu. Caly osprzet musisz miec. I hamulce wypadalo by zmienic. Wieksze na przod no i tarcze z tylu by sie przydaly zeby to normalnie hamowalo. Moja rada taka zebys jak juz cos to kupil po prostu GTI bo taki swap wyjdzie Cie ze 2 razy wiecej niz jakbys sprzedal, dolozyl i kupil cale auto.



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pn maja 19, 2008 00:24

Yuri, a co powiesz na 1.6 101k chyba (afn?)też trzeba by było wymieniac tyle co przy swapie na 2e? Bo absa to raczej powinienem bez problemu tam wrzucic a reszta moze zostac taka jak jest jesli sie nie myle



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pn maja 19, 2008 10:24

wesdam pisze:afn?
to jest silnik diesla 110ps


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pn maja 19, 2008 11:12

wesdam pisze:chyba (afn?)
AFT ;)
wesdam pisze:Bo absa to raczej powinienem bez problemu tam wrzucic a reszta moze zostac taka jak jest jesli sie nie myle
ECU jest inne i nie wiem jak ze skrzynia.


wesdam uwierz mi, ze naprawde lepiej Cie wyjdzie sprzedac tego AAM'a i polowac na cos mocniejszego. Mk3 na rynku nie brakuje. Zaoszczedzisz i pieniedzy i nerwow.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt maja 27, 2008 22:27

w sumie jak zalozysz ten kpl. z 2e to juz cos to da , ale jeszcze jak bys dal wydech z 2e od glowcy do kata to by tylko tez pomoglo ale wiecej niz 90KM nie zobisz . AAM i ABS to te same silniki tylko komp i walek inny, no i ten nieszczesny stopien strezania AAM 9:1 a , ABS ,PF,2E , PB 10:1


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
szymko2000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: szymko2000 » pn cze 02, 2008 15:39

a wrzucał ktoś z was wałek i kompa od 2e do aam?
czy wszystko pasuje bez przeróbek?
no i jakich efektów mam sie spodziewać po tej operacji ( jaki wzrost spalanie i co z dynamiką?

wałek ponoć jeden koles wrzucił ale nie wiem co z kompem
proszę o rady , sygestie itp
z góry dzięki
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 19:03 przez szymko2000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » pt cze 06, 2008 13:47

szymko2000 pisze:a wrzucał ktoś z was wałek i kompa od 2e do aam?
czy wszystko pasuje bez przeróbek?
no i jakich efektów mam sie spodziewać po tej operacji ( jaki wzrost spalanie i co z dynamiką?
z tego co wiem to wałek od 2E ludzie wkładaja bez przeróbek , jesli chodzi o kompa to 2E jest wiekopunkt wiec niepodejdzie , i dlatego trzeba szukac kompa od ABS-a.
ponoc jesli to sie włozy silnik jest "zywszy" na wyzszych obrotach

co do róznic to jak juz wczesniej wspominali zostaje stopien sprezania i srednica na wydechu czyli kolektor i chyba na tłumikach w aam jest 45mm a w abs i innych 50mm??cos w tym stylu

[ Dodano: 06 Cze 2008 13:49 ]
a jeszcze taka ciekawostka widziałem gdzies tabele z parametrów krzywek na tych wałkach to ABS i 2E sa bardzo podobne a AAM jednak rózni sie sporo, wiec napewno to ma jakis wpływ :)


VW forever..

Awatar użytkownika
szymko2000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: szymko2000 » pt cze 06, 2008 20:26

dzieki za info Mlody
w sumie to podejrzewałem ze ecu od 2e nie podejdzie (ten wielopkt. mnie zasdtanawial)
a moze ktos zna kogos kto ma kombinacje wałka od 2e i kompa od abs.
chetnie pogadał bym z posiadaczem takiej mieszanki , zanim zaczne dłubać prz moim aamie.
taka rozmowa moze przeważyc szale bo na razie sie jeszcze trochę wacham.
pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości