załozony gaznik do 1.8 gx po co ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 11:55

golfiarz II 1.8 rp, w gaźniku jest zawór iglicowy zamykany pływakiem. Pompka powinna podawać paliwo przez regulator ciśnienia, przy nadmiarze nie pchać w gaźnik ale iść powrotem. Przy takiej konfiguracji jak masz gaźnik może być przelewany - zależnie czy pompka da radę przeciwstawić się zaworkowi, jeśli nie to obciążenie bierze pompka. Nie jest to dobre rozwiązanie. Proponuje zakupić regulator.
To tej diwajs w kółku. Tak jest przyczepiony w 1,6 i 1,8
W gaźniku jaki masz był przykręcony w miejcu gdzie masz mocowanie linki, był mniejszy i plaskikowy. Mniej więcej jak na drugiej aukcji.
Obrazek
http://www.allegro.pl/item991210066_ods ... _golf.html



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 13:15

dostane ten zbiorniczek w sklepie ?
czy za szrocie prędzej znajde



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 13:18

Oryginał jest dość drogi więc proponuje szrot. Zwłaszcza jak chcesz wersję montowaną przy pokrywie zaworów.



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 15:47

tak to wygląda na kolektorze
a to zaślepione co zaznaczyłem nr 1 na czerwono to co tam powinno być podłączone. ma być zaślepione ?
bo przewód obok idzie do aparatu zapłonowego.
Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 15:55

golfiarz II 1.8 rp, to podpięcie podciśnienia. Te akurat konkretne jest z tego co kojarzę do klapki sterującej zaciąganiem powietrza ciepłe/zimne. Jeśli tego nie masz to ma być zaślepiony.
Podstawowym problemem przy gaźniku 2E3 w 1,8 jest średnica gardzieli. U mnie silnik nie miał mocy a przy okazji nie palił najmniej.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw kwie 22, 2010 16:05

mi to wszystko wyglada na GX. Odczytaj nr silnika moze dol tez z GX i sie wyjasni.


BB (borówka, bandit ...)

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 16:28

powiedzcie ile powinien palić gazu w mieście przy spokojnej jeździe.
przeważnie to 11, 12 mi pali.a jak ostro to 14
ale reduktor mam do wymiany,zdziadział...

a klapke zimne cieple mam ustawiona tylko na zimne i tak mam wyregulowane pod to benzynę i gaz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 16:29

GTI KR pisze:mi to wszystko wyglada na GX.
Zgadzam się:
Obrazek



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 16:40

a gx to był mono wtrysk jakiś czy pełen czy co ??
poszukam o tym silniku wszystkich danych
czyli co jakby wywalic ten gaznik i wstawic fabrycznie co było
moc by sie zwiekszyła?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw kwie 22, 2010 17:36

jhosef pisze:moc by sie zwiekszyła?
GX ma bodajże 90 koni, z tym że tak naprawde nie wiadomo jaką mocą teraz dysponujesz. to raz. Dwa z doprowadzeniem tego do stanu fabrycznego bedą się wiązały pewne koszta i IMO kupa czasu bo tak naprawde trzeba by kabel po kablu element po elemencie sprawdzać co jest co. Ja osobiście pomyślałbym nad zostawieniem tego tak jak jest albo nad jakimś kombinowanym swapem, typu wiązka, wtrysk kolektor i ewentualnie głowiczką od RP bo naprawde jest tam dużo różnych dziwnych rozwiązań

[ Dodano: 22 Kwi 2010 17:37 ]
gx to mechaniczny wielopunkt.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » czw kwie 22, 2010 17:54

rozgrzebywanie tego to jest bez sensu, ciężka sprawa.Nie warto się w to bawić krotko mówiąc.

nagram filmik jak to chodzi i dodam, według mnie nie jest źle,choc nigdy nie porownymalem z innym golfem z podobnym motorem



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw kwie 22, 2010 18:01

jhosef pisze:GTI KR napisał/a:
mi to wszystko wyglada na GX.


Zgadzam się:
Panowie GX to wtrysk wielopun ktowy a nie monowtrysk, zresztą wrzucałem foto stronę czy dwie wcześniej. To co kolega ma na fotach to nie jest osprzęt z GX na pewno.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 18:02 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw kwie 22, 2010 18:24

sas_gti pisze:Panowie GX to wtrysk wielopun ktowy a nie monowtrysk, zresztą wrzucałem foto stronę czy dwie wcześniej. To co kolega ma na fotach to nie jest osprzęt z GX na pewno.
tak naprawde to dopóki golfiarz nie sprawdzi oznaczenia to sie nie dowiemy co to jest, a raczej było bo elementy są wymieszane w cały świat.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw kwie 22, 2010 18:43

sas_gti pisze:jhosef napisał/a:
GTI KR napisał/a:
mi to wszystko wyglada na GX.


Zgadzam się:

Panowie GX to wtrysk wielopun ktowy a nie monowtrysk, zresztą wrzucałem foto stronę czy dwie wcześniej. To co kolega ma na fotach to nie jest osprzęt z GX na pewno.
Wiem, ze GX to wielopunkt. kolektor jest widocznie z RP lub czegos podobnego. Ps tam sa pozostalosci wtrysków??? GX mial wtryski w glowicy czy w kolektorze??? , bo nie pamietam. W przyszlym tygodniu bede robil GXa kumpla to moge jakies foty zapodac. Ps jesli sie on zdecyduje na swapa to bedzie kompletny osprzet, bo obrocilo mu prawdopodobnie panewke


BB (borówka, bandit ...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości