MKII na => VR5

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

MKII na => VR5

Post autor: el Kozako » pt gru 24, 2010 16:32

Czy swap VR5 do MKII jest kompatybilny ze swapem na VR6 ??


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

MKII na => VR5

Post autor: robal264 » sob gru 25, 2010 01:56

ktos tu pisal ze taki swap jest bardzo podobny do swapa vr6 ale nie pamietam kto,jeszcze mozesz spytac kolegi co paskiem b4 smiga na vwozone on robil taki swapik wiec napewno jest w temacie, jedynie to mysle ze problemem byla by elektryka


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

bugalek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 12:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

MKII na => VR5

Post autor: bugalek » sob gru 25, 2010 02:12

tak, jest kompatybilny.



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Re: MKII na => VR5

Post autor: Passat944 » sob gru 25, 2010 11:41

el Kozako pisze:Czy swap VR5 do MKII jest kompatybilny ze swapem na VR6 ??
Jest podobny choć nie taki sam, łapy pasują z VR6, przednią trzeba przerobić bo przeszkadza chłodniczka oleju (ja zastosowałem zewnętrzną). Sprzęgło można zostawić dwumasowe z V5, można też włożyć zamach z VR6 z jednomasem. Skrzynie do wyboru V5 lub VR6 - różnią się tylko lub aż przełożeniami i wytrzymałością. Z elektryką są cyrki, trzeba przerabiać całą wiązkę. Większych problemów ze wsadzeniem w stosunku do VR6 nie powinno być.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 76&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f ... 17&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

MKII na => VR5

Post autor: TAZ » sob gru 25, 2010 12:46

Tylko po co wrzucać coś co pali tyle co prawdziwy VR6. Bo znam jednego MK4, które ekonomią nie grzeszy.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

MKII na => VR5

Post autor: jeryk10 » sob gru 25, 2010 12:52

Szczeze mowiac po co wogole wkladac V5 Przeciez zaden to rarytas


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

MKII na => VR5

Post autor: el Kozako » sob gru 25, 2010 13:11

Dzięki za info :D :D właśnie pracuję nad koncepcją, myślałem też o 1.8T jak u TAZ'a ale wolałbym coś wolnossącego jednak - bo myślę, że ok 180 - 200 kucy do II starczy


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości