HAMULCE 239mm na 280mm

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » czw cze 22, 2006 19:36

Witam
Zwrotnic nie wymienie bo niezbyt mi pasuja.
Pytam sie tylko czy w MKI i MKII , MKIII i VR6, G60, 16V KR/PL , sa takie same zwrotnice maja takiesame rozstawy otworo do ktorych sie montuje jazma??
zastanawia mnie te zdiecia i ta blacha?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » czw cze 22, 2006 20:15

AREKCT pisze:Witam
Zwrotnic nie wymienie bo niezbyt mi pasuja.
Pytam sie tylko czy w MKI i MKII , MKIII i VR6, G60, 16V KR/PL , sa takie same zwrotnice maja takiesame rozstawy otworo do ktorych sie montuje jazma??
zastanawia mnie te zdiecia i ta blacha?
wszystko 4x100 prócz mk3 gti i vr6 tam było 5x100,



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » czw cze 22, 2006 21:54

to to wiasomo ronica w piastach podmienic nieproblem z VR na 4x100


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw cze 22, 2006 23:38

Nie wiem czemu sie tak meczycie.... w golfie jesli bylo 239 to noiwe zwrotnice z g 60 czy jakiegokolwiek tdi na 4 sruby do tego zaciski z jarzmami od audi a 6 tarcze do tego tarcze 288 i jest miodzio, mam tak w swoim:D:D albo zestaw z Vr tylko z pzegubami powalczyc trzeba i w tedy jest rostaw 5,x 100


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pt cze 23, 2006 18:20

dobra powiem ja nie moge zmienic zwrotnicy!! mam prawie VW :bajer: , rozstaw otworow w zwrotnicy co sie pzrykreca jazmo w MKI I MKII mam taki sam 239 niema problema tyle ze chcialem cos wiecej mam fele 15cali. Dlatego pytam co to za patent na fotach :bigok:


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pt cze 23, 2006 19:35

na fotach jest patent do konwersji hamulcow z G60 (corrado/golf 2) do golf1/scirocco
golf 1 i scirocco jak wiadomo maja inne zwrotnice i niemcy nie przekladaja zwrotnic z dwojki/pochodne i wtedy stosuja taki patent
tu jest to samo tylko ze w lepszym wykonaniu
czesto widac na zdjeciach u niemcow i w usa w rabbitach to stosuja

http://cgi.ebay.de/VW-Golf-1-Bremsenada ... dZViewItem

golf1/scirocco/golf 2 i pochodne maja w slabych wersjach ten sam rozstaw na mocowanie jarzma, w g60 (corrado/golf)jest przejscie na wiekszy rozstaw srub jarzma z racji duzej tarczy (280mm)



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pt cze 23, 2006 23:10

Dzikuje slicznie wlasnie oto chodzilo wiec spokojnie przejde z moich zwrotnic (mkI/mkII) na jazma z Vr6 super tylko ta blacha ze stali utwardzanej zrobic. dzieki wielkie.
pozdrawiam :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
Tomek_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 28, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Tomek_vw » ndz cze 25, 2006 10:36

To może ja się wypowiem bo widze że się motacie troszkę :chytry:

1.
Zwrotnice całe kompletne z hamulcami da się przełożyć z G60 i faktycznie jest wtedy 280mm jak ktoś zaznaczył wystarczy zmienić sworzeń na wahaczu ale auto się nie prowadzi i nie da się tym jeździć jest problem z kątami drążków kierowniczych co powoduje że auto na prostej jezdni goni po całej jej szerokości. Zostało to sprawdzone i udowodnione NIEDE SIĘ Z TYM NIC ZROBIĆ


2.
Przejściówki - zestaw dokładnie tak wygląda

Obrazek


Jest to jedyne rozsądne rozwiązanie i sprawdzone
Blachy sa po to aby zacisk odstawić od zwrotnicy aby weszła tarcza 280mm

Takie zestawy mam w ciągłej sprzedaży po 200zł

Co do felg 14" to niema takiej możliwości aby weszły nawet na niewiadomo jakim ET no chyba że faktycznie tarcza z zaciskiem znajdzie się prawie na zewnątrz felgi :grin:
Do tego stopnia że niektóre 15" nie wchodzą trzeba pamiętać o tym przykładem sa felgi BORBET BS ET15 przy których trzeba szlifować zaciski aby je wsadzić :goof:

Obrazek

padło tu pytanie "poco ci takie hamulce" odpowiadam jako osoba użytkująca :

SAMOCHÓD DA SIĘ ZHAMOWAĆ Z KAŻDEJ PRAWIE PRĘDKOŚCI NIC SIĘ NIE GRZEJE JEST POPROSTU IDEALNIE

jeżeli jakieś pytania to kontakt GG 1824196 lub mail tomek_vw@tlen.pl



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pn cze 26, 2006 10:32

Potwierdzam :hmm:
heble g60 w jedynce/scirocco masakrycznie hamuja furke jakby chcialy wachacze powyginac :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości